Så här följer historien.
Jag skaffade mig först ett grönt AMEX, men sedan ville AMEX att jag skulle byta upp mig till Gold, vilket jag gjorde då dom bjöd mig på första årsavgiften.
Dom sa samtidigt då att det är gratis att samla poäng hos dom med guldkortet (vilket annars kostar 249 kr eller liknande), perfekt sa jag och antog att dom aktiverade det, varför skulle man inte vilja göra det om det är gratis?
Men när jag sedan nu skulle ringa tillbaka och kontrollera mitt poängsaldo, så sa dom att inte var aktiverat, måste blivit något "misstag", men dom kunde gladligen aktivera det åt mig from idag.
Men då pratar vi om att jag har förlorat mellan 60-70.000 poäng, ska jag kräva att dom ger mig de poängen?
Jag skaffade mig först ett grönt AMEX, men sedan ville AMEX att jag skulle byta upp mig till Gold, vilket jag gjorde då dom bjöd mig på första årsavgiften.
Dom sa samtidigt då att det är gratis att samla poäng hos dom med guldkortet (vilket annars kostar 249 kr eller liknande), perfekt sa jag och antog att dom aktiverade det, varför skulle man inte vilja göra det om det är gratis?
Men när jag sedan nu skulle ringa tillbaka och kontrollera mitt poängsaldo, så sa dom att inte var aktiverat, måste blivit något "misstag", men dom kunde gladligen aktivera det åt mig from idag.
Men då pratar vi om att jag har förlorat mellan 60-70.000 poäng, ska jag kräva att dom ger mig de poängen?