Kanske inte så många som läser pressmeddelande på skärtorsdagenIPC_Mataveri skrev:Dålig dag att presentera en nyhet.Klicka för att utvidga...
Kanske inte så många som läser pressmeddelande på skärtorsdagenIPC_Mataveri skrev:Dålig dag att presentera en nyhet.Klicka för att utvidga...
Freshbite. Glöm inte Freshbite. Ugh.Homer skrev:Hoppas jag slipper se kuben igen inte annat än på museum, tillsammans med andraSAS påhitt som fingeravtryckscanner, smartpass osv.Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Freshbite. Glöm inte Freshbite. Ugh.Klicka för att utvidga...
Ett påskägg?palmen skrev:Kuben kommer att försvinna hördes en liten fågel viska. Så vill ni fota den är det väl för sent då den inte serveras just nu.Kuben kommer dock att ersättas med en klotformad förpackning som troligtvis kommer vinna massa designpriser. Mer info om detta ska komma imorgonKlicka för att utvidga...
I morgon är det den 2 april, kommer nog att dementeras då.Remington Steele skrev:Var det ett aprilskämt eller har något nytt presenterats?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Kuben kommer att försvinna hördes en liten fågel viska. Så vill ni fota den är det väl för sent då den inte serveras just nu.Kuben kommer dock att ersättas med en klotformad förpackning som troligtvis kommer vinna massa designpriser. Mer info om detta ska komma imorgonKlicka för att utvidga...
Remington Steele skrev:Var det ett aprilskämt eller har något nytt presenterats?Klicka för att utvidga...
Fast det är väl logiskt med et klot. Kub och rektangelformad låda har redan testats. En kon kan också vara nästa steg.palmen skrev:Informationen jag fick om att kuben kommer försvinna är inget aprilskämt mig veterligen (jag kan ju blivit utsatt för ett prank 30 mars dock och svalt det med hull och hår). Får väl se när/om det blir officiellt om fågeln hade rätt.Att den ska ersättas av något klotformat kan det ju finnas vissa tvivel om sanningshalten i.Klicka för att utvidga...
För varje uppdatering så har det ju också blivit svårare att faktiskt konsumera maten i en fullsatt kabin - ett klot skulle ju fortsätta på den banan.Taggen skrev:Fast det är väl logiskt med et klot. Kub och rektangelformad låda har redan testats. En kon kan också vara nästa steg.Klicka för att utvidga...
Under start så går det undan..!mha321 skrev:För varje uppdatering så har det ju också blivit svårare att faktiskt konsumera maten i en fullsatt kabin - ett klot skulle ju fortsätta på den banan.Kanske dessutom kan vara covid säkert? Cc behöver inte lämna gardinen och komma i närheten av passagerarna, de kan helt enkelt rulla ner serveringen i gången!Klicka för att utvidga...