Den där är i min mening god på riktigt.Non-stop skrev:Visa bifogad bild 97489Visa bifogad bild 97490Fullt ätbart, men en hel del lådor skickades tillbaka.Klicka för att utvidga...
En av de bättre lådorna.
Den där är i min mening god på riktigt.Non-stop skrev:Visa bifogad bild 97489Visa bifogad bild 97490Fullt ätbart, men en hel del lådor skickades tillbaka.Klicka för att utvidga...
Äntligen, då kan man dricka Mikkeller igen inom Europa. Nya lagern är enligt mig bättre än den lila burken som började bli rejält trött.pswe skrev:Mikkellers ale verkar börja ta slut, endast lager med ombord så blev vin i glasglas istället.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Dagens box Alicante-Göteborg, nyhet för mig. Ser godare ut än vad den var.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Dagens box Alicante-Göteborg, nyhet för mig. Ser godare ut än vad den var.Klicka för att utvidga...
Fick den hem från London igår. Väldigt gott och till synes bra macros.Golfkillen skrev:Lättrökt kycklingbröst med linser och betor mellan Köpenhamn och Krakow. Väldigt gott och perfekt till lunch. Jag brukar faktiskt uppskatta lådorna, och tycker de oftast är betydligt bättre än traditionell brickservering.Klicka för att utvidga...