J
jumbooze
Guest
Har väskan kommit fram?Vax skrev:Hmm min väska med de inköpta ölen kom inte fram. Det värsta är väl att de inte ens kunde se att den hade lämnat BrysselKlicka för att utvidga...
Har väskan kommit fram?Vax skrev:Hmm min väska med de inköpta ölen kom inte fram. Det värsta är väl att de inte ens kunde se att den hade lämnat BrysselKlicka för att utvidga...
Japp kom idag med DHL. Och ölen hade klarat sigjumbooze skrev:Har väskan kommit fram?Klicka för att utvidga...
Som baggage service trodde hade den blivit kvar i BRU, vilket syntes på de nya baggage taggarnaVax skrev:Japp kom idag med DHL. Och ölen hade klarat sigKlicka för att utvidga...
Faren kan vara låg mer hur mycket är bränsletillägget & skatterna?ekf skrev:Dags att ladda inför kommande års festival... Passade på att slå till på skamlöst billiga flygbiljetter med SN GOT-BRU-GOT där fare på hemresan endast är 4 EUR, på utresan är den massiva 161 SEK...Klicka för att utvidga...
Absolut.. Brussels har klumpat ihop allt och jag orkar inte kolla vad som var vad. Totalpriset på utresan är 402 SEK och på hemresan 33,80 EUR.. Ett bra pris t&r för att vara från Landvetter...Dr. Miles skrev:Faren kan vara låg mer hur mycket är bränsletillägget & skatterna?Klicka för att utvidga...
ekf skrev:Dags att ladda inför kommande års festival... Passade på att slå till på skamlöst billiga flygbiljetter med SN GOT-BRU-GOT där fare på hemresan endast är 4 EUR, på utresan är den massiva 161 SEK...Klicka för att utvidga...