erik-%C3%96sterberg
New member
Den tror jag är permanent stängd, men jag kan ha fel.adhoc76 skrev:Ok. I så fall är informationen hos Priority pass fel. De anger att även T4 är öppen.Klicka för att utvidga...
Den tror jag är permanent stängd, men jag kan ha fel.adhoc76 skrev:Ok. I så fall är informationen hos Priority pass fel. De anger att även T4 är öppen.Klicka för att utvidga...
Utan att ha gått upp, såg det öppet ut under sommaren. De hade satt ut någon skylt med erbjudande i korridoren dessutom.Erik Österberg skrev:Den tror jag är permanent stängd, men jag kan ha fel.Klicka för att utvidga...
Erik Österberg skrev:Den tror jag är permanent stängd, men jag kan ha fel.Klicka för att utvidga...
Då hade jag fel! Det händer ganska ofta.Hachans skrev:Nej, den är öppen. Har stått skyltar utanför ett bra tag.Klicka för att utvidga...
Tänk om SAS utvidgar business loungen... eller kanske en LH lounge?AABack2ARN skrev:Här finns information om att Pearl lounge T5 stänger 31 mars 2025:https://www.prioritypass.com/lounges/sweden/stockholm-arlanda/sto4-menzies-business-lounge. Enligt samma sidor fortsätter T2 och T4 vara öppna.Har vi diskuterat detta i någon annan tråd nyligen?Klicka för att utvidga...
Kommer att vara många flygbolagskunder som flyger business class som kommer att undra varför det inte finns någon lounge på Sveriges största flygplats. Och många bankkunder som undrar varför det betalar extra för ett kort med Priority Pass när det inte finns någon lounge på T5 på Arlanda.AABack2ARN skrev:Här finns information om att Pearl lounge T5 stänger 31 mars 2025:https://www.prioritypass.com/lounges/sweden/stockholm-arlanda/sto4-menzies-business-lounge. Enligt samma sidor fortsätter T2 och T4 vara öppna.Har vi diskuterat detta i någon annan tråd nyligen?Klicka för att utvidga...
Loungen på "Terminal 4" finns ju, dvs Terminal 5 C-gates?mrestes skrev:Kommer att vara många flygbolagskunder som flyger business class som kommer att undra varför det inte finns någon lounge på Sveriges största flygplats. Och många bankkunder som undrar varför det betalar extra för ett kort med Priority Pass när det inte finns någon lounge på T5 på Arlanda.Klicka för att utvidga...
travelmode skrev:Tänk om SAS utvidgar business loungen... eller kanske en LH lounge?Klicka för att utvidga...
Finns ju lounge på T5 vid C gates för priority pass. Totalt kommer det finnas 2 priority pass lounger på Arlanda, borde räcka mer än väl.mrestes skrev:Kommer att vara många flygbolagskunder som flyger business class som kommer att undra varför det inte finns någon lounge på Sveriges största flygplats. Och många bankkunder som undrar varför det betalar extra för ett kort med Priority Pass när det inte finns någon lounge på T5 på Arlanda.Klicka för att utvidga...
Har dom bytt namn på T4?travelmode skrev:Loungen på "Terminal 4" finns ju, dvs Terminal 5 C-gates?Klicka för att utvidga...
Jag har varit med om att flera gånger inte komma in på norrsken eftersom de har fyllt sin PP kvota.palmen skrev:Finns ju lounge på T5 vid C gates för priority pass. Totalt kommer det finnas 2 priority pass lounger på Arlanda, borde räcka mer än väl.Klicka för att utvidga...
Hoppas inte.. men vet att många som är där klagar på att den är proppfulltravelmode skrev:Tänk om SAS utvidgar business loungen... eller kanske en LH lounge?Klicka för att utvidga...
Utifrån innan security heter den fortfarande T4. Så fort du gått igenom security är du dock på T5. Ändringen gjordes väl för 1-2 år sedan typ när man öppnade upp gången airside mellan gamla T4 och T5.matstatman skrev:Har dom bytt namn på T4?Klicka för att utvidga...
Folk klagar ju på att loungerna är överfulla så skulle nog inte hoppas allt för mycket på det.Håkan Hansson skrev:Snart kanske SAS-loungerna dyker upp hos PP och Loungekey? Plats kommer ju att finnas i alla fall.Klicka för att utvidga...
Frågan är väl när/om AF och KLM flyttar till T5, för att få starkare koppling till SAS och använda deras lounge.travelmode skrev:Tänk om SAS utvidgar business loungen... eller kanske en LH lounge?Klicka för att utvidga...