PayPal några frågor

aruba1 skrev:PP förefaller inte godkänna Revolut som ett giltigt kort att överföra till.Klicka för att utvidga...
Jag har inte behovet själv men går det alltså inte att ta ut pengarna på Paypal, som Euro valuta, via banköverföring, till ditt Revolut Eurokonto?

Berglund skrev:Jag har inte behovet själv men går det alltså inte att ta ut pengarna på Paypal, som Euro valuta, via banköverföring, till ditt Revolut Eurokonto?Klicka för att utvidga...
Exakt. PP kräver bankens namn som inte återfinns i deras lista över banker. En option som skulle kunna funka är att öppna ett valutakonto i en svensk bank. SEB tar 500kr för att öppna ett sådant konto.

aruba1 skrev:Exakt. PP kräver bankens namn som inte återfinns i deras lista över banker. En option som skulle kunna funka är att öppna ett valutakonto i en svensk bank. SEB tar 500kr för att öppna ett sådant konto.Klicka för att utvidga...
Provat transferwise? Deras borderless account får ett Iban. Tidigare fick man I München i vanlig tysk bank, nu har de egen tror jag, men den kanske finns med?

mha321 skrev:Provat transferwise? Deras borderless account får ett Iban. Tidigare fick man I München i vanlig tysk bank, nu har de egen tror jag, men den kanske finns med?Klicka för att utvidga...
Får helt enkelt testa. Återkopplar när jag har ett aktivt valutakonto i EUR hos Transferwise.

Back