Vid några tillfällen så har jag fått samma info när jag har försökt att boka på nätet, jag har ändå hittat plats på BetaOlle A skrev:Det är tydligen högtryck på parkeringfronten på Arlanda nu. Kom på att jag inte bokat parkering inför weekendturen från terminal 5 och konstaterade att det bara fanns ETT alternativ som var ledigt, p-garaget vid terminal 4. Både Alfa och Beta var utsålda. Nu rasslar det in pengar till Swedavia vill jag lova.Klicka för att utvidga...
Det är möjligt, men känner inte för att irra runt på Beta och leta plats i morgon bitti klockan 6 så det fick bli p-hus och en längre promenad i stället.011430121 skrev:Vid några tillfällen så har jag fått samma info när jag har försökt att boka på nätet, jag har ändå hittat plats på BetaKlicka för att utvidga...
Den här hittade jag på deras gamla site och den verkar fungera: Arlanda Airport-HCW skrev:Har bokningslänken på Norwegian försvunnit? Någon som känner till något annat sätt att pressa ner priset lite?Klicka för att utvidga...
Swedavia har ändrat upplägget på sin website så ovanstående fungerar inte längre. Inte heller kan jag hitta några spår av rabatterade länkar från SAS eller Norwegian. Däremot hittade jag denna från Apollo:RickardG skrev:Den här hittade jag på deras gamla site och den verkar fungera:Arlanda Airport-Det går att ändra agendCode=SA005 till andra koder också, men de jag testat, 004 och 006 ger samma pris som Norwegian. Säg gärna till om du testar någon annan kod och hittar bättre pris.Klicka för att utvidga...