Har i flera år haft ett Travel Pass unlimited och det har aldrig varit något som helst problem att boka om dessa biljetter i gate om
man av något skäl anlänt tidigt till flygplatsen Idag på Arlanda vägrade dock gate personalen att titta om det fanns platser och i kundtjänst hänvisar man till nya rutiner för att ”gate personal”har så mycket att göra. För mig verkar det extremt märkligt att man inte kan hantera detta eftersom hela vitsen med TP Unlimited ju är att det skall vara extremt flexibelt och det är ju inte heller direkt billigt. Nu kan man ju iofs lösa det genom att alltid boka två flighter och checka in på båda, men det är väl knappast en lösning som är bra för någon eftersom ett av flygen då riskerar att gå med en tom stol. Mycket märkligt av SAS och speciellt motiveringen.
man av något skäl anlänt tidigt till flygplatsen Idag på Arlanda vägrade dock gate personalen att titta om det fanns platser och i kundtjänst hänvisar man till nya rutiner för att ”gate personal”har så mycket att göra. För mig verkar det extremt märkligt att man inte kan hantera detta eftersom hela vitsen med TP Unlimited ju är att det skall vara extremt flexibelt och det är ju inte heller direkt billigt. Nu kan man ju iofs lösa det genom att alltid boka två flighter och checka in på båda, men det är väl knappast en lösning som är bra för någon eftersom ett av flygen då riskerar att gå med en tom stol. Mycket märkligt av SAS och speciellt motiveringen.