Senaste nytt

Om du har utnyttjat Deals

Dr. Miles

Expert
Till dem som har använt någon Deals tidigare.
Jag hoppas att ni har haft det trevligt under resan och jag har ett litet önskemål (ej krav) till er.

Om ni kan bidra med lite SAS EuroBonus poäng och/eller en liten slant till vår vän @ESSA som är svår cancersjuk, så är jag mycket tacksam.
Mer info om bidrag till henne kan ni läsa här:

EuroBonusinsamling till en cancersjuk vän och forummedlem | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

OBS: avgiftsfri överföring av SAS EuroBonus poäng till hennes konto gäller endast till fredag 2017-OCT-20.
 

Dr. Miles

Expert
Kiva kör en drive av mikrolån med hjälp av deras supporter idag.

Om man ordnar mikrolån genom Kiva idag så matchar supporters lika mycket till låntagaren (så att det blir fortare att uppnå summan av ansökt mikrolånet)
Kiva skrev:
Flash Match

Generous supporters are Flash Matching $1 million in loans today, but we need your help to put those funds into action! Make a loan, double your impact and change a life.
Flash Match loans | Kiva

Det är ett sätt att göra liten insats för de som har det svårt och förhoppningsvis får de bättre liv.
Man får ingen ränta från Kiva men man kan få sin investering tillbaka (om låntagaren betalar skulden).

Det går att betala (låna ut mikrolånet) med bl a Amex genom PayPal.
Betalar man med sitt profilerade kreditkort/betalkort så kan man tjäna poäng på det!
 
Toppen