Senaste nytt

Nytt hotell: Radisson Blu Riverside Göteborg

Tänkte bara dela med mig av mitt intryck utav detta hotell som öppnar på måndag 18/3

Bodde där inatt och det verkar riktigt trevligt. Nu var det ju inte riktigt öppnat än men personalen var väldigt trevlig och passade upp på gästerna och var väldigt uppmärksamma och hjälpsamma.

Hotellet ser riktigt trevligt ut, Lite udda möblemang i lobbyn men trevligt. Ligger kanske lite avsides, speciellt om man jämför med Radisson Blu Scandinavia.

Rummet jag fick kändes lite litet först men det var nog för att jag tidigare i veckan bodde på Radisson Blu Malmö och deras rum är STORA (om än lite gamla/omoderna)

Skulle helt klart bo där igen.

Bifogar 3 bilder från rummet.

IMAG0281.jpg

IMAG0282.jpg

IMAG0283.jpg

Ring och hör med dom. Kanske inte omöjligt att få boka ett rum ändå. De har smygpremiär från och med idag tror jag med riktiga gäster. Jag var där och jobbade idag (kom igår) därav att jag fick prova på hotellet innan de öppnar.

Hoppas de har ordnat sig med en trevlig hotellbar, hotellet ligger perfekt till om man måste flnna sig ett vattenhål innan man skall över älven med Älvsnabbare :)

Baren var helt ok och mycket sittplatser i soffor och fåtöljer. Sen har de även en terass att sitta på i vår/sommar med eftermiddagssol.

Toppen