Spännande. Keep us postedCheckade just in på hotell och betalade med kortet här där klockan lokal tid barar är 20.30, men hemma är det efter midnatt. Frågan är på vilket år transaktionen hamnar![]()
Kom på någon timme innan midnatt och bokade resa till Portugal som vi länge suktat efter. Familjen flyger TAP C direkt på en voucher och jag hamnade på LH C via FRA ner och LHR hem på en voucher (ett leg med TAP dock så blir kul att testa i augusti 2023.Bara att jaga nya. Vaskade nyss två st för första gången….
Done!Har sagt till hotellpersonalen här i Almaty att jag betalar alla kostnader först idag när jag checkar ut!
Bara att börja handla!
Bra att du inte jagade för mycket för du får ju bara 2 vouchers (om du inte har dubbla kort).Triggade nästan 3 vouchers förra året, men föll på målsnöret med den tredje (med typ 30 tusen). Nu börjar vi om!
[..] Bra att du inte jagade för mycket för du får ju bara 2 vouchers (om du inte har dubbla kort).![]()
Vi har två huvudkort, frugan värvade mig i somras.Spännande. Keep us posted
Kom på någon timme innan midnatt och bokade resa till Portugal som vi länge suktat efter. Familjen flyger TAP C direkt på en voucher och jag hamnade på LH C via FRA ner och LHR hem på en voucher (ett leg med TAP dock så blir kul att testa i augusti 2023.
Done!
Bra att du inte jagade för mycket för du får ju bara 2 vouchers (om du inte har dubbla kort).![]()