Senaste nytt

Nybörjare söker hjälp att hitta billiga biljetter till Usa. :)

Eller KLM/Delta, jag har kollat via Expedia.se men bäst är om man bokar direkt hos flygbolaget. Lite tidigare avgångstider, marginellt längre restid.
image.jpg
EDIT: Med KLM/Delta fast några timmar senare så att ni lättare kan ta er till Arlanda.
image.jpg

Last edited:
Nu har jag aldrig varit i Minneapolis eller Dallas, men det låter som att det kommer bli väldigt thight med customs och incheckning på under 2 timmar. Det är verkligen något att tänka på, finns säkerligen någon på forumet som besökt dessa flygplatser, så med lite tur kanske du kan få lite tips om just detta.

San Antonio är ju mitt andra hem ;) Har inga tyvärr inga "bättre" förslag än ovan, vill dock förorda att flyga British Airways/AA via Dallas som ger de bästa restiderna på hemvägen dessutom är deras economy helt ok. Lufthansa har också en bra rutt via Houston med A380 som mina barn tyckte var super i eco i jämförelse med SAS. 1,5 timmar i Dallas för byte är normalt gott om tid och dessutom går det många flighter till San Antonio därifrån om man skulle missa en anslutning.

Toppen