Jag kan i alla fall om det blir något!
Andreas Ekman Medlem 21 Februari 2020 #13 Då blåser jag av det hela. För dåligt intresse för att kunna genomföras. Tack @MLG55 för lokal! Jag rekommenderar alla i GB/runt GB att starta en gemensam PM eller liknande. Återkom sen när ni har ett gäng som kan och är bereda att dela på kostnaderna.
Då blåser jag av det hela. För dåligt intresse för att kunna genomföras. Tack @MLG55 för lokal! Jag rekommenderar alla i GB/runt GB att starta en gemensam PM eller liknande. Återkom sen när ni har ett gäng som kan och är bereda att dela på kostnaderna.
MLG55 Medlem 21 Februari 2020 #14 Ja det var ju inget större intresse just nu från Göteborgarna, vi får väl se ifall det ändras lite längre fram. Lokal finns alltid tillgängligt hos mig.
Ja det var ju inget större intresse just nu från Göteborgarna, vi får väl se ifall det ändras lite längre fram. Lokal finns alltid tillgängligt hos mig.
Davvelavve Medlem 21 Februari 2020 #15 Tråkigt men kanske till sommaren när folk är lediga i större utsträckning? En eloge till er som tog er tid ändå med lokal och planering!
Tråkigt men kanske till sommaren när folk är lediga i större utsträckning? En eloge till er som tog er tid ändå med lokal och planering!
Gizmokvack Medlem 21 Februari 2020 #16 Tack ändå @Andreas Ekman för ditt engagemang och vilja att lära ut. Jag såg fram emot men håller ögonen öppna för andra tillfällen!
Tack ändå @Andreas Ekman för ditt engagemang och vilja att lära ut. Jag såg fram emot men håller ögonen öppna för andra tillfällen!