robban1616
New member
Det verkar vara lite olika på olika hotel. Jag har fått ungefär hälften uppgraderade som Plat. Ibland från superior till Famlijerum. I Helsingborg verkar det vara snäppet över Delux....Vet inte om det är bra eller inte....?
Om du syftar på Grand Hotel Helsingborg, så har jag fått exakt samma uppgradering och satt precis och tittade på det. Jag skulle tro att Deluxe och Familjerum är i grunden samma rumstyp, dvs 30kvm. Det som verkar skilja är att deluxe har en bäddsoffa för två från början medan familjerummet inte har det utan får de extrasängar man beställer.Robban1616 skrev:Det verkar vara lite olika på olika hotel. Jag har fått ungefär hälften uppgraderade som Plat. Ibland från superior till Famlijerum. I Helsingborg verkar det vara snäppet över Delux....Vet inte om det är bra eller inte....?Klicka för att utvidga...
Vad har du för källa på det?BingoBerra skrev:dom har nu ändrat så att man måste äta mat samtidigt för att kunna nyttja vouchern för alkohol numera (inte som tidigare att bara starksprit var exkluderat). Dvs du kan inte enbart ta en öl för vouchern längre, utan att mat måste beställas samtidigt.Klicka för att utvidga...
Tack Mr Basic och intuition för att ni var så snabba på att svara! Jag fick också i veckan köpa enbart en öl på vouchern, men fick förklarat att det var ett undantag för att det är helt nytt och inte helt implementerat. Nästa hotell nu i helgen så blev jag helt nekad. Så även om du inte tror på det så är det nog tyvärr fallet.Berglund skrev:Vad har du för källa på det?Det där tror jag nämligen inte alls på. Jag köpte själv en flaska vin och bara det så sent som förra lördagen med de nya villkoren och min mobilvouchern.Klicka för att utvidga...
"felräkning i banken till Er favör"Cristoffer Cedergren skrev:Prövat nya kupungreglerna i praktiken på Clarion Visby. Restaurangen stängd men baren öppen. Fick inte använda kupongen till bara öl, men om jag tog något "matigt" till ölen gick det bra att betala allt med 125kr-kupongen. Chipspåse funkade som mat. 130 kr totalt minus 125 kr = 5 kr att betala.Klicka för att utvidga...
En chipspåse är den nya ”restriktionsrätten” //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji106.pngCristoffer Cedergren skrev:Prövat nya kupungreglerna i praktiken på Clarion Visby. Restaurangen stängd men baren öppen. Fick inte använda kupongen till bara öl, men om jag tog något "matigt" till ölen gick det bra att betala allt med 125kr-kupongen. Chipspåse funkade som mat. 130 kr totalt minus 125 kr = 5 kr att betala.Klicka för att utvidga...