Svårt att se att man går ut i en publik kanal och promotar något som endast gäller befintliga kunder. Jag är övertygad om att det var 18k kampanjen som det syftade till. Men september är inte över så det finns ännu tid för Amex att överraskaRemington Steele skrev:Det är väl kampanjen att Platinum får 850kr att handla mat för, och Centurion 2000kr?Klicka för att utvidga...
Remington Steele skrev:Det är väl kampanjen att Platinum får 850kr att handla mat för, och Centurion 2000kr?Klicka för att utvidga...
@Johans00 skrev på sida ett att han fick 18k direkt.Gasterlund skrev:Gällande Classic-kampanjen. Fick in 6000 poäng när jag mött spend kravet. Kundtjänst menar att resterande 12000 poäng kommer överföras senast i januari. Någon annan som fått de 18000 poängen uppdelat så?Klicka för att utvidga...
Gasterlund skrev:Gällande Classic-kampanjen. Fick in 6000 poäng när jag mött spend kravet. Kundtjänst menar att resterande 12000 poäng kommer överföras senast i januari. Någon annan som fått de 18000 poängen uppdelat så?Klicka för att utvidga...
Gasterlund skrev:Gällande Classic-kampanjen. Fick in 6000 poäng när jag mött spend kravet. Kundtjänst menar att resterande 12000 poäng kommer överföras senast i januari. Någon annan som fått de 18000 poängen uppdelat så?Klicka för att utvidga...
Erbjudandet tog slut 14 september så det är lite sent nu.Renato skrev:Blev du värvad eller ansökte du själv?För jag tänkte värva en vän, men då stod det på bjud länken att det var bara 6k han skulle få, så jag sa till vännen han tjänar 18k EB så bättre att jag inte värvar.Finns det ett annat sätt där jag kan få värvningen samt att min vän får sina 18k?TackKlicka för att utvidga...
palmen skrev:Erbjudandet tog slut 14 september så det är lite sent nu.Klicka för att utvidga...
Då har de förlängt kampanjen.Renato skrev:Är det 2 olika kampanjer?För jag såg detta.Klicka för att utvidga...
Med tanke på bilden så är det kanske för Amex "egna" kort och med ett guldkort får man nog med poäng för att konvertera till 18 000 Eurobonuspoäng.Renato skrev:Är det 2 olika kampanjer?För jag såg detta.Klicka för att utvidga...
Renato skrev:Blev du värvad eller ansökte du själv?För jag tänkte värva en vän, men då stod det på bjud länken att det var bara 6k han skulle få, så jag sa till vännen han tjänar 18k EB så bättre att jag inte värvar.Finns det ett annat sätt där jag kan få värvningen samt att min vän får sina 18k?TackKlicka för att utvidga...
Det har sedan kampanjen startades varit 6000 poäng till den som värvar, och 18.000 till den som blir värvad, efter spend om 10.000kr.Gasterlund skrev:Blev värvad via BC, och är rätt säker på att det stod 18K på ansökningssidan. Dessutom var det väl så att man fick 18K även utan värvning, men att det då var ett högre spendkrav.Klicka för att utvidga...
Exakt, precis så. Inga förändringar där alls.Remington Steele skrev:Det har sedan kampanjen startades varit 6000 poäng till den som värvar, och 18.000 till den som blir värvad, efter spend om 10.000kr.Klicka för att utvidga...
Bjjb skrev:Med tanke på bilden så är det kanske för Amex "egna" kort och med ett guldkort får man nog med poäng för att konvertera till 18 000 Eurobonuspoäng.Klicka för att utvidga...
Gasterlund skrev:Blev värvad via BC, och är rätt säker på att det stod 18K på ansökningssidan. Dessutom var det väl så att man fick 18K även utan värvning, men att det då var ett högre spendkrav.Klicka för att utvidga...