Så, har det nu rasslat in 120.000 poäng! Tack Radisson.
W Wipe75 Medlem 14 Mars 2019 #42 Saganaki skrev: Så, har det nu rasslat in 120.000 poäng! Tack Radisson. Klicka för att utvidga... Gissar att Radisson säger tack tillbaka
Saganaki skrev: Så, har det nu rasslat in 120.000 poäng! Tack Radisson. Klicka för att utvidga... Gissar att Radisson säger tack tillbaka
jerixon Medlem 14 Mars 2019 #43 Jag har 3 nätter kvar men alla poäng kommit in som sig bör varje fall Har faktiskt väldigt sällan strul med Radisson i det avseendet.
Jag har 3 nätter kvar men alla poäng kommit in som sig bör varje fall Har faktiskt väldigt sällan strul med Radisson i det avseendet.
mha321 Medlem 14 Mars 2019 #44 Jag får nöja mig med 50k denna gång. Mycket Nordamerika under perioden och där är det marriott som gäller...
Jag får nöja mig med 50k denna gång. Mycket Nordamerika under perioden och där är det marriott som gäller...
jerixon Medlem 14 Mars 2019 #45 Dito! Har 15 Hilton stays och 15 nätter Marriot i q1 också..... man måste sprida kärleken lite mha321 skrev: Jag får nöja mig med 50k denna gång. Mycket Nordamerika under perioden och där är det marriott som gäller... Klicka för att utvidga...
Dito! Har 15 Hilton stays och 15 nätter Marriot i q1 också..... man måste sprida kärleken lite mha321 skrev: Jag får nöja mig med 50k denna gång. Mycket Nordamerika under perioden och där är det marriott som gäller... Klicka för att utvidga...