Senaste nytt

Ny Hertz-kampanj med Eurobonus (boka senast 31/10)

pswe

Medlem
Ny kampanj.
Snålt med poäng.

Verkar va ny struktur, endast bokningsbart via SAS hemsida.

Regler och villkor:
Erbjudandet gäller för bokningar som skapats mellan 10/10/23 och 31/10/23 och upphämtning mellan 10/10/23 och 31/03/24 bokning via denna webbplats.
Rabatten gäller för den angivna bassatsen (exklusive moms och andra avgifter). Rabatten gäller inte för skadeståndsskydd vid kollision (CDW) och stöldskydd (TP) (såvida de inte ingår i grundpriset), fordonslicensavgift (VLF), eventuella tilläggsavgifter (inklusive men inte begränsat till platsavgift eller avgift för unga förare), skatter eller eventuella tilläggsavgifter och valfria extrafunktioner som självriskreducering (SuperCover), personförsäkring, snö/kedjor/däck, barnstolar, GPS och bränsle som debiteras till normala priser.
Där paketpriser gäller kommer rabatten att tillämpas på paketet.
Minsta hyrestid 1 dag.
För rabatten är den maximala hyreslängden 14 dagar.
Rabatten gäller på deltagande Hertz-kontor över hela världen och bilgrupper och gäller i mån av tillgång:
Storbritannien: Alla bilgrupper – 20 %. Exkluderar skåpbilar
Tyskland: Alla bilgrupper – 20 %. Exkluderar skåpbilar
Italien: Alla bilgrupper – 20 %. Exkluderar skåpbilar
Spanien: Alla bilgrupper – 20 %. Exkluderar skåpbilar
Frankrike: Alla bilgrupper – 20 %. Exkluderar skåpbilar
Belgien: Alla bilgrupper – 20 %. Exkluderar skåpbilar
Nederländerna: Alla bilgrupper – 20 %. Exkluderar skåpbilar
Luxemburg: Alla bilgrupper – 20 %. Exkluderar skåpbilar
Finland: Alla bilgrupper – 20 %. Exkluderar skåpbilar
Norge: Alla bilgrupper – 20 %. Exkluderar skåpbilar
Sverige: Alla bilgrupper – 15 %. Exkluderar skåpbilar
Danmark: Alla bilgrupper – 15 %. Exkluderar skåpbilar
USA: Standardbilgrupper A, B, C, D, F, Q4, L, C4, E1, E7, E8, E9 – 20 %.
Kanada: Standardbilgrupper A, B, C, D, F, Q4, L, C4, E1, E7, E8, E9 – 15 %.
Övriga länder: Alla bilgrupper – 10 %.
Blackout-datum för rabatten gäller:
Storbritannien, Tyskland, Frankrike, Italien, Spanien, Benelux: 15/12/23 – 31/12/23 och 22/3/24 – 31/3/24; Danmark: 16/12/23 – 31/12/23 och 23/3/24 – 31/3/24
Om det finns tillgängligt på vald plats kommer erbjudandet att tillämpas automatiskt när du bokar via denna webbplats.
Rabatten kan inte kombineras med andra erbjudanden, rabatter, kampanjer eller företagspriser.
Eurobonus-poäng krediteras enligt nedanstående schema på alla hyror i hela världen.
2 000 SAS Eurobonus extrapoäng för hyror på 1 – 6 dagar
2 500 SAS Eurobonus extrapoäng för hyror på 7 – 27 dagar
3 000 SAS Eurobonus extrapoäng för hyror på 28 dagar eller längre
Hertz 24/7 platser och fordon är inte tillgängliga för denna kampanj.
Erbjudandet gäller för uthyrning som bokas via denna webbplats.
Alla hyror omfattas av Hertz hyresvillkor och hyreskvalifikationer och -krav.
Föraren måste visa upp ett giltigt kreditkort och körkort vid upphämtningen.
Eurobonus-medlemsnummer måste anges i det sista bokningssteget för att tjäna Eurobonus-poäng och Eurobonus-kortet måste visas upp när du hämtar bilen.
Hertz förbehåller sig rätten att ändra eller ta bort denna kampanj när som helst utan förvarning. Om du gör några ändringar i din hyra som resulterar i en ny offert, kanske den inte kvalificerar för erbjudandet. Ändringar som resulterar i en ny offert efter 31/10/23 kvalificerar inte för erbjudandet.
 

Martin_S

Medlem
Nån som vet vart man vänder sig när man inte erhöll rätt kampanjpoäng? Hittar inga kontaktuppgifter på sas nya bokningssida.

Skickat från min Pixel 7a via Tapatalk
 

pswe

Medlem
Nån som vet vart man vänder sig när man inte erhöll rätt kampanjpoäng? Hittar inga kontaktuppgifter på sas nya bokningssida.

Skickat från min Pixel 7a via Tapatalk
Hertz har varit helt kass senaste tiden. Har haft 9 hyror efter augusti, ingen har kommit in rätt…
Testade först via retroclaim på frequent_travelers@hertz.com
De lyckades med en hyra, resten gav märkliga svar då de blandade ihop månad och dag utifrån amerikanskt sätt att skriva datum…
Då jag är Pres Circle mailade jag in till den svenska mailen den vägen och har fått hjälp. Dock saknas ännu de senaste två då de inte vill hjälpa till förrän det gått sex veckor från hyran. Tröstlöst, men det ger lite för mycket poäng för mig för att bara släppa.
 

Tamas

Medlem
Hertz har varit helt kass senaste tiden. Har haft 9 hyror efter augusti, ingen har kommit in rätt…
Testade först via retroclaim på frequent_travelers@hertz.com
De lyckades med en hyra, resten gav märkliga svar då de blandade ihop månad och dag utifrån amerikanskt sätt att skriva datum…
Då jag är Pres Circle mailade jag in till den svenska mailen den vägen och har fått hjälp. Dock saknas ännu de senaste två då de inte vill hjälpa till förrän det gått sex veckor från hyran. Tröstlöst, men det ger lite för mycket poäng för mig för att bara släppa.
Kan bara instämma, jag behöver tjata på efter varenda hyra.
Mejlade goldservice@hertz.se för att få hjälp
 
Toppen