Senaste nytt

Ny ClubCarlson kampanj, trippla poäng samt extra poäng sön&mån

mha321

Medlem
Finns även en ny App-kampanj, 3000 poäng för första bokningen, ingen registrering behövs. Gäller resten av året Connect
Hmm. 3000 poäng, men i gengäld kan man inte köra refunder och få 3%. Man får räkna efter. Räknar man på 4 öre styck (tyckte jag läste det någonstans, men kommer inte ihåg var) så är 3000 poäng ju värt 120 spänn, eller vad man måste handla för 4000 spänn på refunder för att ta in.
 

Elias

Medlem
Hmm. 3000 poäng, men i gengäld kan man inte köra refunder och få 3%. Man får räkna efter. Räknar man på 4 öre styck (tyckte jag läste det någonstans, men kommer inte ihåg var) så är 3000 poäng ju värt 120 spänn, eller vad man måste handla för 4000 spänn på refunder för att ta in.
Precis, skulle nog docka värdesätta poängen något lägre knappt 3 öre styck. Fast det där kan ju variera oerhört med :)
 

jerixon

Medlem
Kör inte refunder, så oroar mig inte så mkt!
Sjukt med poäng även i år på Club Carlson.
Idag kom 50k in för 8 stays i Q1 och då har jag trots allt bott mest på Hilton.
Nästa kvartal med trippla poäng bör man säkra upp några sköna veckor på någon strand i Vinter :D
Kör 8 nätter gratis i Orlando nästa vecka och redan nyttjat ett par frinätter iår :)
 

Homer

Medlem
I februari erbjöd de 2.000 nu 9.000, blir det ännu högre längre fram eller är det kanske dags att bo på ett av deras hotell nu:)


Carlson.jpg
 

jerixon

Medlem
Max 100k extra poäng är lite trist dock! Men det brukar vara standard! Blir väll att slå i maxtaket och sedan sprida kärleken lite igen till olika program :)
 

Homer

Medlem
Det är ett chicken race. Håll ut så länge du kan så höjer det. Ända tills de ger upp och sänker till noll om du väntar för länge...


De saknar mig i varje fall inte så mycket att de ville förlänga guldstatusen "vi matchar bara en gång" blev svaret.
 
Toppen