Senaste nytt

Ny Club Carlson Dream Deal

Brandten

Medlem
Jaha.... precis när jag bokat två nätter för poängkampanjen som de körde ut mars så dök det här upp.

upload_2017-3-14_14-52-29.png

Bör man avboka kanske och kombinera dessa (om det ens går) @jerixon ? :)

Går absolut att kombinera.
Boka av, boka samma datum, ta del av extra poäng :p
Så länge du bokar innan den 31e Mars så får du tillgodoräkna stays mot den andra kampanjen som jag förstår.
Kommer själv troligtvis boka av 2 stays i Danmark och boka om ifall det går att boka ombokningsbara rates.
Ofta är dream deals förbetalt endast tyvärr.

Jaha.... precis när jag bokat två nätter för poängkampanjen som de körde ut mars så dök det här upp.

Visa bifogad bild 61945

Visa bifogad bild 61945

Går absolut att kombinera.
Boka av, boka samma datum, ta del av extra poäng :p
Så länge du bokar innan den 31e Mars så får du tillgodoräkna stays mot den andra kampanjen som jag förstår.
Kommer själv troligtvis boka av 2 stays i Danmark och boka om ifall det går att boka ombokningsbara rates.
Ofta är dream deals förbetalt endast tyvärr.

Läs villkoren mina herrar ;)
Hade med samma tankar, men tyvärr så gäller dreamdealsen för vistelser från och med 1 april.

Går för övrigt att boka redan nu , med samma bokningskod som det brukar vara; DREAMDLS

Last edited:
Hade med samma tankar, men tyvärr så gäller dreamdealsen för vistelser från och med 1 april.

Går för övrigt att boka redan nu , med samma bokningskod som det brukar vara; DREAMDLS
Ah ok jaja, har en avbokningsbar Hotels.com natt på Radisson 25/4 så nu bokas den om till en Dream Deal istället.

Tji fick jag!

Tack för du klarade upp det där.
Har en del stays i April men bara reward stays =D
Dags för semester och inte jobb för en gångs skull!

Toppen