H
Homer
Guest
Det går väl att börja i HEL och flyga LHR-ARN -HEL på vägen tillbaka?
flybob skrev:Är det bara jag som har problem att söka på ba.com med Chrome?Klicka för att utvidga...
Jag har problem med firefox, funkar med IE.Maja skrev:Nej, det fungerar inte alls längre för mig. Måste använda Safari för att få det att fungera.Klicka för att utvidga...
henrik l skrev:Ca 8500 kr till HKG i WT+, är nog det lägsta jag har sett någon gång. Som jämförelse låg priset på 11 500 kr vid höstens rea och normalt är priset runt 12 500 kr.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:6,759 krom man använder rabattkoden - frågan är om det finns någon hake om man använder annat än ett Eurocard när man betalar...Klicka för att utvidga...
doc skrev:Jag tror inte det är någon hake. Konstaterade också att det priset i WT+ är fantastiskt bra. Blev sugen på en weekend i Hong Kong.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:frågan är om det finns någon hake om man använder annat än ett Eurocard när man betalar...Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Vi konstaterade ju att rabattkoden fanns på andra ställen också, utan hänvisning till Eurocard, så det bör vara helt safe.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:6,759 krom man använder rabattkoden - frågan är om det finns någon hake om man använder annat än ett Eurocard när man betalar...Klicka för att utvidga...
doc skrev:Jag tror inte det är någon hake. Konstaterade också att det priset i WT+ är fantastiskt bra. Blev sugen på en weekend i Hong Kong.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Nu har jag bokat Beijing in/Hong Kong out för 6.588 SEK inkl. skatter med20% rabattkoden. TackHomer!Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Har du något erbjudande om uppgradering med pengar?Klicka för att utvidga...
Sorry, we have encountered a problem. Please call your local British Airways office to change this booking.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Nu har jag bokat Beijing in/Hong Kong out för 6.588 SEK inkl. skatter med20% rabattkoden. TackHomer!Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Ny rea,det går att kombinera rabattkodena för WTP med dessa priser, BAPROMO21 , WTP till exempelvis Boston hamnar då på 7957krFlights, Hotels and Holidays with British Airways - BA.comWorld SALE - British AirwaysKlicka för att utvidga...