Jo det är ju så jag får reda på det men måste ju stå någonstans på SAS sida tänkte jag. Testade länken i inlägg 2130 men den gick till 404 sida.Brandten skrev:Businessclass.seKlicka för att utvidga...
P-L skrev:Nu verkar det ha kommit nya priser. 3559 till Hongkong och 4689 till Tokyo. Är dessa de slutgiltiga tro?Klicka för att utvidga...
Nä, knappast va?P-L skrev:Nu verkar det ha kommit nya priser. 3559 till Hongkong och 4689 till Tokyo. Är dessa de slutgiltiga tro?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Vilken sida ser ni dessa destinationer på?Klicka för att utvidga...
Sämsta n/n priserna jag sett.... Typ inte en söndag med vettiga priser varken till Hongkong eller Tokyo....palmen skrev:Priserna är fortfarande desamma nu efter 18. Känns inte riktigt som now or never priserKlicka för att utvidga...
palmen skrev:Priserna är fortfarande desamma nu efter 18. Känns inte riktigt som now or never priserKlicka för att utvidga...
Det händer men är inte så vanligt415th Night Fighter Squad skrev:Kommer det aldri Now or Never priser i PLUS?Klicka för att utvidga...
Mr Planning skrev:Tänk om SAS kunde släppa en "now or never" i businesclass.se edition, bara C biljetter!Klicka för att utvidga...
Fast om du kollar datum så är det typ 1 helg man kan boka till det priset, de flesta helger ligger priset på 5-8k. Inte mycket kampanj över det direkt...NyfikenGrau skrev:Det säger en del om den allmänna nivån på flygpriser nu för tiden att 3559 kr tor Hong Kong anses för dyrtSkulle utnyttjat betydligt fler av dessa longhaulerbjudanden om det bara funnits från Berlin eller åtminstone med någorlunda vettiga anslutningar från Berlin till ARN/CPH.Klicka för att utvidga...
Ricci skrev:Det borde verkligen vara tid för F&F kampanj nu.Jag undrar om den nya hemsidan påverkar eller att det är förhandlingar som strandat mellan FD,CC och SAS eller kanske bägge?Klicka för att utvidga...