...men ingen NoN på norska eller danska sidan heller.DanielKif skrev:Det ser ut att vara Mello erbjudanden denna vecka istället.Klicka för att utvidga...
...men ingen NoN på norska eller danska sidan heller.DanielKif skrev:Det ser ut att vara Mello erbjudanden denna vecka istället.Klicka för att utvidga...
Och jag som trodde att Mello var norskt?pljung skrev:...men ingen NoN på norska eller danska sidan heller.Klicka för att utvidga...
Ricci skrev:Känns att det borde närma sig en F&F kampanj snartKlicka för att utvidga...
Det där var det enda jag läste... Du höll ju på att få mig att hoppa genom taket...Canadien skrev:Miami i Maj i Plus/BusinessKlicka för att utvidga...
Tråkigt om det stämmer, krävs ju visum om man inte ska lägga in ytterligare en resa från Shanghai/Peking till något annat land i regionenFredrik skrev:SAS hemsida är ju som den är men jag läser Peking och Shanghai idag.NON content - SASKlicka för att utvidga...
palmen skrev:Tråkigt om det stämmer, krävs ju visum om man inte ska lägga in ytterligare en resa från Shanghai/Peking till något annat land i regionenKlicka för att utvidga...
Korrekt! (förutsatt att du har svenskt pass då)Airman skrev:Jo. Har suttit och småhoppats på Hongkong, vilket inte kräver visum vad jag förstått(?)Klicka för att utvidga...
Peking 2986 står det nu på bilden, har de "dynamiska bilder" som hämtar priset av sig själv?090034208 skrev:Står Shanghai för 4000 sek på hemsidan, finns för 3186 sek när man går vidare. Resperiod Maj tydligenKlicka för att utvidga...
Korrekt, du är ej i transit då. CPH-PVG-HKG-ARN-CPH funkar dock.Mr Planning skrev:Så transit visumet fungerar inte med en t/r även om man stannar inom 72 h och i samma stad? (Shanghai)Klicka för att utvidga...
Håller med. Visumet gör att det inte är intressant. Undra om de känner av minskat resande efter höjningen? Jag hade gärna tagit en långhelg till Shanghai om det inte vore för den kostnaden.palmen skrev:Tråkigt om det stämmer, krävs ju visum om man inte ska lägga in ytterligare en resa från Shanghai/Peking till något annat land i regionenKlicka för att utvidga...