Det är redan kampanj till London, 1000 kronor tur och returArnel skrev:Hade hoppats på en tur till London.Klicka för att utvidga...
ikke når jeg sjekket...............palmen skrev:Det är redan kampanj till London, 1000 kronor tur och returKlicka för att utvidga...
Kanske utanför kampanjens tillåtna resedatumen?Chris.jones skrev:ikke når jeg sjekket...............Klicka för att utvidga...
Det betyder inte att det inte fanns priser, utan det inte fanns priser för ditt önskade avgång.Arnel skrev:Jo jag såg det men det är med Go Light, utan bagage och tiderna var opassande för migKlicka för att utvidga...
Fram till mitten på december är det kampanj till London från Stockholm.Chris.jones skrev:ikke når jeg sjekket...............Klicka för att utvidga...
jeg sjekket fra oslo........palmen skrev:Fram till mitten på december är det kampanj till London från Stockholm.Klicka för att utvidga...
SNIFF skrev:Ååååh jag klarar inte av sådana här erbjudanden... Jag vill ju åka men har inte tid. :<Klicka för att utvidga...
SNIFF skrev:Small SAS Now or Never compilationKlicka för att utvidga...
P-L skrev:v.0.02: 2016-08-18On second thought... nopeDagens garvKlicka för att utvidga...
Bokade Tokyo för 2999kr i somras, men det är enda gången jag sett Tokyo på en Now or Never.NyfikenGrau skrev:Det verkar vara betydligt vanligare med kampanjer västerut än österut på Now or Never, eller är det bara jag som är ouppmärksam? Tycker det är något nästan jämt i nordöstra USA, men sällan Tokyo eller Shanghai?Klicka för att utvidga...