simon_says91 skrev:Paris... WTF, är de på riktigt@Jompa?Klicka för att utvidga...
Jajjemen, som vanligt är det paris, kollar lågpriskalender och välj now or never så hittar ni det!
simon_says91 skrev:Paris... WTF, är de på riktigt@Jompa?Klicka för att utvidga...
Såg nu och jag går ifrån datorn direkt.... Tråkiga erbjudanden...Jompa skrev:Jajjemen, som vanligt är det paris, kollar lågpriskalender och välj now or never så hittar ni det!Klicka för att utvidga...
Ja det är inte vad jag hade på min lista....Jompa skrev:Jajjemen, som vanligt är det paris, kollar lågpriskalender och välj now or never så hittar ni det!Klicka för att utvidga...
Bara synd att man inte kunde åka dit och vända för att få en t/r till challangeRickardG skrev:730kr t/r ARN-CDG är inte heller dåligt.Klicka för att utvidga...
Jodå det går, man landar 09:50 och det finns två flighter tillbaka till detta pris, en kl 10:40 och en kl 19:30. Tyvärr bara två segment dock.Timotey skrev:Bara synd att man inte kunde åka dit och vända för att få en t/r till challangeKlicka för att utvidga...
Robin Nilsson skrev:Någon som sett att budapest vart på kampanj någon gång? Kunde inte hitta att de vart omnämnt när jag sökte i denna tråden. Skall dit i sluter av mars och tänkte om man skulle ha lite is i magen?Klicka för att utvidga...
Anfield skrev:Kommer det något erbjudande i dag ?Klicka för att utvidga...
Jag undrar om SAS har outsourcat tjänster till Thailand. Klockan är ungefär kl. 16 i Thailand just nu så om två timmar blir det kl. 18 där...Fredrik skrev:Biljettsläpp om 2 timmar 22 minuterKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Jag undrar om SAS har outsourcat tjänster till Thailand. Klockan är ungefär kl. 16 i Thailand just nu så om två timmar blir det kl. 18 där...Klicka för att utvidga...