Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Med en ökning av intäkterna på 1,7 miljarder (bara det tillräckligt med pengar för att driva all offentlig verksamhet i en svensk småstad i ett år) kan man säga att han gör helt rätt i att skita i ha ett vettigt lojalitetsprogram.

IMG_6676.jpeg

Hm, nu står det plötsligt igen att jag uppnått LTG, trots att det står 7 år (hade alltså LTG ett tag sen i vintras när de räknade ”generöst”, men det försvann sedan).

Har de kanske fått många klagomål från dem som blev lifetime, men senare blev av med det igen, och har backat tillbaka till den generösa beräkningen?

Sedär! Nu ser jag att även min uppdaterat till att jag uppnått lifetime gold. Även här står det 7 år (kundtjänst har tidigare nog nämnt alla siffror mellan 2 och 9 år som antal år jag faktiskt har, men de har vid 2 tillfällen iaf sagt att jag har "flaggan" för lifetime satt i deras system även när appen/webben inte visade det).

Men. Jag litar inte på det förrän min nuvarande period faktiskt har gått ut och jag ser var jag hamnar. Om ens då...

Sedär! Nu ser jag att även min uppdaterat till att jag uppnått lifetime gold. Även här står det 7 år (kundtjänst har tidigare nog nämnt alla siffror mellan 2 och 9 år som antal år jag faktiskt har, men de har vid 2 tillfällen iaf sagt att jag har "flaggan" för lifetime satt i deras system även när appen/webben inte visade det).
Otroligt inkompetent genomfört det här…

Jag håller på och samlar mitt åttonde år med MC (ett köp i månaden) och uttag av kvarvaramde bonusnätter. Kanske inte är värt så mycket i framtiden med LTG, men kostar knappt något…

Toppen