Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Jag öppnade upp appen nyss , noll noll

Attachments

• Screenshot_20250717_221836_Strawberry.jpg
    Screenshot_20250717_221836_Strawberry.jpg
    615,2 KB · Visningar: 44
Alltså när jordgubben slutade med poäng hade jag tjänat in 245 837 poäng och för det fick jag 3 år tillgodo, för med spenn-systemet har jag tjänat ihop en till Guld med övernattningar så nu har jag 4 år guld totalt.
Innan senaste datakörningen hade jag 5 år.

Edit: Jag har medlemsperioden till slutet på juni.

Är det rimligt att jag bara har 4 år nu??
På vilket sätt är det inte rimligt? 3+1=4, eller hade du ytterligare guldår?

Tappade två år vid uppdateringen men det är väl rätt så kommer inte klaga. Som intuition skriver i inlägget ovan ditt, you win some - you lose some.

Vi vet ju inte hur de räknar men av tidigare poster att döma hamnar jag på att det blir tre år:
245 837 / 500 000 = 0,4917 (dvs du hade nått 49%. av tidigare LT-krav.
Nytt lifetime-krav är "8 år som guld", dvs du har i ny valuta nått 8 * 0,4917 = 3,93 år. De verkar inte avrunda utan trunkera resultatet dvs 3 år. Du hade behövt 250 000 eller mer för att få 4 år från poängen.

De lär inte ta tillbaka Lifetime status för oss som uppnått denna. Det står “uppnått lifetime” eller hur?
Nej, det försvann också.

Enligt kundtjänst förra veckan är jag fortfarande lifetime i deras system men det står fel på både webbsida och i app. Ärligt talat har jag koll förtroende både för vad deras it levererar och vad deras kundtjänst säger, så fan vet.

Toppen