Senaste nytt

Norwegian hyr två A340-300 som ersättare till Boeing 787

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här gäller ju ett väldigt begränsat antal flighter i det stora hela så intressant att se vad de gör med First-stolarna. Men något First Class-koncept blir det ju inte! Norwegian har ingen organisation för det, ingen vilja, ingen kunskap, ingen känsla och har dessutom argumenterat för att ingen behöver något bättre än Business Light-lösningen "Premium".../Per

Jag hade helt missat detta så trodde jag satt på ett "scoop" efter en god vän till mig berättade att han kommer vara i sverige till och från framöver (han är FO på A340 för HiFly)...

Men klart lustigt drag att just wetLease A340 i stället för A330 eller B767 som var min personliga gissning. Men handlade nog om tillgänglighet.

Kul att se lite A340 hårdvara på ARN dock :).

Kan meddela att en vän till mig blev uppgraderad från economy till första klass-kabinen på kärran hem från New York igår. Helt utan kostnad.

Okej, min kompis hade tydligen sämre koll på vad det fanns för klasser på planet än jag trodde. När jag visade honom länken så kunde han snabbt konstatera att det var till Business han blivit uppgraderad: "Va, fanns det sådana riktiga sängar på det där planet!?"

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen