Senaste nytt

Nordic Choice Club Mastercard - dubbla poäng hela juli 2019

Meazza

Medlem
Fick följande på sms igår:

Glad sommar från oss! I hela juli får du dubbla poäng på alla köp som du gör med ditt Nordic Choice Club Mastercard. Läs mer här: bit.ly/2EF9ifQ. Nordic Choice Club Mastercard ges ut av SEB Kort Bank AB med 17,64% bunden ränta. Vid fullt kreditutnyttjande om 20 000 kr/12 mån är den effektiva räntan 12,63-22,95%. Kreditkostnader 3949 ? 4249 kr. Totalt 23949 ? 24249 kr.

Ser dock ingen info om detta på den bifogade länken.

Det är säkert fler som har fått detta - någon som kan verifiera infon?
 

aikelo

Medlem
Fick detta på mail 4 juni.
7272466cb7574eb035e03936edc6fdcb.jpg
 

Berglund

Medlem
Jag har fått dubbla poäng på vissa transaktioner i den här kampanjen men långt ifrån alla. Hur ser det ut för andra? @M.K vill minnas att du kör det här kortet via Curve vid dubbla poängkampanjer, hur ser det ut för dig?
 

intuition

Medlem
En sådan här juli till och jag är förlorad...
2x poäng på spend och 3x poäng på stays. Så här sista timmen på juli månad lider jag av svår poäng-utmatting och orkar inte ens spendera de sista kronorna som är kvar på min limit. Platinum förnyat och då är där ändå ett par 3x stays kvar till hösten. Jaja, det får väl gå till lifetime kontot.
 

intuition

Medlem
Hehe, påfyllning ja. Lite lustigt att se saldot "Nya transaktioner" ligga 70% över ens limit.

Noterade förresten att pengar som betals in kommer in på kortet redan samma dag som betalningen görs. Någonstans kring 11-tiden på kvällen uppdateras dagens inbetalningar. Bäst som jag satt där i går kväll och brände pengar ökade tillgängligt belopp.
 
  • Gilla
Reactions: M.K

Berglund

Medlem
Noterade förresten att pengar som betals in kommer in på kortet redan samma dag som betalningen görs. Någonstans kring 11-tiden på kvällen uppdateras dagens inbetalningar.
Jo, det är ju riktigt. Jag har nämnt det tidigare bland annat här:
Tredubbla poäng på nästa Nordic Choice bokning | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
att SEB Kort gör en körning och uppdaterar, såväl SAS Mastercard, Nordic Choice Mastercard och alla andra kort som SEB Kort ansvarar för någon gång efter kl 22 under vanliga bankdagar. Den exakta tidpunkten varierar något men sällan/aldrig före kl 22.
 
Toppen