ZZZebra skrev:Ni som provat och har status, har ni även fått rumsuppgraderingar?Klicka för att utvidga...
Kikar man på erbjudandet för hela Sverige kan man se att det kommit till en del orter och hotell, och att båda hotellen i Sthlm numera har priset 2380kr för 2 pers. Gick kanske för bra att få bokningar med erbjudandet? Gillet i Uppsala finns, vilket jag bara positiva erfarenheter på om ni vill boka nära Sthlm till samma pris.Robster skrev:När jag ska boka Stockholm står det att det ska kosta 2380 kr, en natt för 2 pers i ett standard dubbelrum...Klicka för att utvidga...
Jag kan tycka att 2380:- är väldigt dyrt för en trerätters för 2 personer i en hotellrestaurang.Penguin skrev:Kikar man på erbjudandet för hela Sverige kan man se att det kommit till en del orter och hotell, och att båda hotellen i Sthlm numera har priset 2380kr för 2 pers. Gick kanske för bra att få bokningar med erbjudandet? Gillet i Uppsala finns, vilket jag bara positiva erfarenheter på om ni vill boka nära Sthlm till samma pris.Klicka för att utvidga...
Kanske en dum fråga men hur/var ser du detta?BingoBerra skrev:Jag har en natt med detta paket bokat den 18/4. Såg att hotellet hade uppgraderat till svit direkt samma kväll som jag gjorde bokningen (är platinum).Klicka för att utvidga...
Det ser man i appen under rumskategori i bokningen. Det går inte att se på hemsidan, där ser man bara den ursprungliga bokningen.Non-stop skrev:Kanske en dum fråga men hur/var ser du detta?Klicka för att utvidga...
Det går att se i Android-appen. Det visas inte i Apple (ios) appen. Det är ett känt fel och något som Nordic Choice påstår sig jobba med.BingoBerra skrev:Det ser man i appen under rumskategori i bokningen. Det går inte att se på hemsidan, där ser man bara den ursprungliga bokningen.Klicka för att utvidga...
Okej, det visste jag inte att det inte går i ios. Tack för infon! Ännu ett skäl att inte ha Apple ;-)Berglund skrev:Det går att se i Android-appen. Det visas inte i Apple (ios) appen. Det är ett känt fel och något som Nordic Choice påstår sig jobba med.Klicka för att utvidga...