Det är ok <3 Kärlek ;)
agehall Medlem 18 Juli 2017 #12 Voyageur skrev: Ja precis. Inte så att jag letar efter döda trådar att återuppleva. Klicka för att utvidga... Näe, det verkade så extremt udda att du kommenterade här, därav min kommentar. Palmens inlägg förklarar dock det hela.
Voyageur skrev: Ja precis. Inte så att jag letar efter döda trådar att återuppleva. Klicka för att utvidga... Näe, det verkade så extremt udda att du kommenterade här, därav min kommentar. Palmens inlägg förklarar dock det hela.
agehall Medlem 19 Juli 2017 #14 Bryant skrev: Kan man tappa status hos Accor? Klicka för att utvidga... Jadå. Och det är nog den status jag saknar minst av alla.
Bryant skrev: Kan man tappa status hos Accor? Klicka för att utvidga... Jadå. Och det är nog den status jag saknar minst av alla.
Homer Medlem 19 Juli 2017 #15 agehall skrev: Jadå. Och det är nog den status jag saknar minst av alla. Klicka för att utvidga... mindre än Emirates?!
agehall skrev: Jadå. Och det är nog den status jag saknar minst av alla. Klicka för att utvidga... mindre än Emirates?!
agehall Medlem 19 Juli 2017 #16 Homer skrev: mindre än Emirates?! Klicka för att utvidga... Hmm, den har jag glömt bort att jag hade. De är nog ungefär likvärdiga för mig.
Homer skrev: mindre än Emirates?! Klicka för att utvidga... Hmm, den har jag glömt bort att jag hade. De är nog ungefär likvärdiga för mig.