Filip skrev:Ser ut som att de stoppat 125d släpp för många (om inte alla) long haul nu. EWR, IAD, BOS osv. Vad tror ni anledningen är när man ändå fortsätter sälja biljetter till samma destination?Klicka för att utvidga...
LSH skrev:Jag har ingen teori om varför, men kan bekräfta att de inte släpper något runt 125d längre.@Mattias Holménnoterade att det inte finns några avgångar med mer än två säten i business eller plus. Båda ändringarna verkar ha inträffat runt 15/5.Edit: I ekonomi har de tagit bort allt som hade mer än 4 säten. Så det måste ha dragits tillbaka många tusen biljetter. Kan ta fram en siffra senare i helgen.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:I förrgår försvann alla bonusplatser i alla klasser till/från LAX, det fanns några här och där tom mitten av januari.Klicka för att utvidga...
Vid 329 dagar innan släpps 0 eller 2 businessbiljetter. Vid 125 släpps 0-8 businessbiljetter och därefter är det lite oregelbundet. Detta är det normala, men avbokningar, buggar och annat kan göra att det uppför sig annorlunda.Veratio skrev:Om jag bokar 2 businessbiljetter till Washington i september. Kommer det tillbaka ytterligare 2 businessbiljetter de datumen någon gång längre fram?Klicka för att utvidga...
LSH skrev:Vid 329 dagar innan släpps 0 eller 2 businessbiljetter. Vid 125 släpps 0-8 businessbiljetter och därefter är de lite oregelbundet. Detta är det normala, men avbokningar, buggar och annat kan göra att det uppför sig annorlunda.Klicka för att utvidga...
Precis, det är en bra strategi.Veratio skrev:Perfekt, då kan man boka 2 businessbiljetter och 2 plusbiljetter och uppgradera när det närmar sig.Klicka för att utvidga...
Bra info! Men är det något jag missar? Ser att du valt Business, men priset är 30000. Hur får du till det?Mattias Holmén skrev:Idag är det släppt massvis med Business till och från LAX. 2 platser per flight, för de datum som det släpts på, under April-September 2021.Jag har nu bokat allt jag ville ha, så håll till godoVisa bifogad bild 114712Visa bifogad bild 114713Visa bifogad bild 114714Visa bifogad bild 114715Visa bifogad bild 114716Visa bifogad bild 114717Klicka för att utvidga...
Fly Premium från SAS MC.Resetokig skrev:Bra info! Men är det något jag missar? Ser att du valt Business, men priset är 30000. Hur får du till det?Klicka för att utvidga...
Då är allt i sin ordning! Har inte det kortet själv och trodde avdraget gjordes i senare steg.Johans00 skrev:Fly Premium från SAS MC.Klicka för att utvidga...
Tack!Mattias Holmén skrev:Idag är det släppt massvis med Business till och från LAX. 2 platser per flight, för de datum som det släpts på, under April-September 2021.Jag har nu bokat allt jag ville ha, så håll till godoVisa bifogad bild 114712Visa bifogad bild 114713Visa bifogad bild 114714Visa bifogad bild 114715Visa bifogad bild 114716Visa bifogad bild 114717Klicka för att utvidga...
Mattias Holmén skrev:Idag är det släppt massvis med Business till och från LAX. 2 platser per flight, för de datum som det släpts på, under April-September 2021.Jag har nu bokat allt jag ville ha, så håll till godoVisa bifogad bild 114712Visa bifogad bild 114713Visa bifogad bild 114714Visa bifogad bild 114715Visa bifogad bild 114716Visa bifogad bild 114717Klicka för att utvidga...