Ja, det ska ha kommit in den sista april/maj/juni nuBrandten skrev:Är det 3st nivåpoängutbetalningar man ska ha fått in på kontot sedan nya reglerna trädde i kraft? Måste kolla hur det ser ut på mitt konto...Klicka för att utvidga...
Ja, det ska ha kommit in den sista april/maj/juni nuBrandten skrev:Är det 3st nivåpoängutbetalningar man ska ha fått in på kontot sedan nya reglerna trädde i kraft? Måste kolla hur det ser ut på mitt konto...Klicka för att utvidga...
Du är inte ensam frun har ibland fått poäng och ibland inte i år. Räkningar betalda i tid. Nivåpoängen kom idag men varken april eller maj...Emil123 skrev:Har inte fått någon månad innan heller. Ringde Amex, de sa att poängen skulle komma in under veckan.Klicka för att utvidga...
Har ni kontaktat Amex?airac skrev:Du är inte ensam frun har ibland fått poäng och ibland inte i år. Räkningar betalda i tid. Nivåpoängen kom idag men varken april eller maj...Klicka för att utvidga...
Fått vanliga (fast sent) men inga nivåpoäng än...Linmet skrev:Någon som fått månadens vanliga poäng ännu?Klicka för att utvidga...
Fick mina nivåpoäng daterat till 30/6 (för spend i maj), men inte heller fått några vanliga poäng än denna månandenLinmet skrev:Någon som fått månadens vanliga poäng ännu?Klicka för att utvidga...
Tisdagen efter autosweep.Håkan Hansson skrev:Jag har för mig att bonuspoängen dyker upp den tisdag som infaller på eller närmast efter den andre varje månad, dvs de dyker upp imorgon.Klicka för att utvidga...
Precis som det varit väldigt länge.Emil123 skrev:Tisdagen efter autosweep.Klicka för att utvidga...
Inga för mig heller... Suck.Linmet skrev:Borde komma idag då. Inget som trillat in än….Klicka för att utvidga...
Perfekt ser ut att stämma då.palmen skrev:Ja, det ska ha kommit in den sista april/maj/juni nuKlicka för att utvidga...