Senaste nytt

Någon som har bott på Niepce Paris Hotel?

Maja

Medlem
Funderar på att boka två nätter i början på september på Niepce Paris Hotel, Curio Collection by Hilton och undrar om någon har bott där?

Plus och minus och hur frukosten för HHD fungerar vore intressant att ta del av. Hittade inget när jag sökte här eller på Flyertalk. Överlag positiva omdömen via Tripadvisor, men information gällande Hilton Honors förmåner saknas givetvis där. :confused:

Tack på förhand för tänkbar input! Andra tips om vad man inte får missa i Paris tas även tacksamt emot, särskilt med fokus på vad som även kan vara intressant för en 9-årig tjej. :)

Funderar på att boka två nätter i början på september på Niepce Paris Hotel, Curio Collection by Hilton och undrar om någon har bott där?

Plus och minus och hur frukosten för HHD fungerar vore intressant att ta del av. Hittade inget när jag sökte här eller på Flyertalk. Överlag positiva omdömen via Tripadvisor, men information gällande Hilton Honors förmåner saknas givetvis där. :confused:

Tack på förhand för tänkbar input! Andra tips om vad man inte får missa i Paris tas även tacksamt emot, särskilt med fokus på vad som även kan vara intressant för en 9-årig tjej. :)
Är också sugen på att testa en natt. Någon utnämnde hotellet till det bästa i hiltongruppen. Får onekligen bra kritik.

Curio ger uppgradering och frukost för guld och uppåt.

Är också sugen på att testa en natt. Någon utnämnde hotellet till det bästa i hiltongruppen. Får onekligen bra kritik.

Curio ger uppgradering och frukost för guld och uppåt.
Det är ju alltid trevlig med frukost och uppgradering, (även om jag tycker att jag brukar ha maximal otur gällande det även som HHD då vi oftast bokar 2 sängar (i främst USA) då vi är 2 vuxna + 1 barn), och därmed uteblir uppgradering då det sällan finns några rum som har det över nivån jag faktiskt bokat. Här bör det dock gå om jag utläser vad som finns på hemsidan. Frågan är bara om de verkligen uppgraderar oss till största sviten. :D:confused:

Bästa i Hiltongruppen i Paris isf? Eller?

Blir mer sugen på detta trots givetvis högre pris i jämförelse med Hilton La Defense. Får klura en stund till.

Hilton La Defense ar helt ok men laget ar ju mindre kul. Mitt kontor ar inte langt ifran och jag bor alltid narmare centrum och tar tuben plus sparvagn an att bo i La Defense

La Defence är i mitt tycke fortfarande det sämsta av hiltonhotellen i parisområdet. Om man bortser från flygplatshotellen.

Toppen