Bästa måste väl vara regga sig på SAS.se först så man sitt nummer direkt samt konto så man kan se och hantera sina poäng. Därefter ansöker man om potentiella kort.
Väntar fortfarande på Eurobonus nummer, 2 månader efter ansökan. Ringde till dom flera gånger för runt en månad sen och då skyllde dom på problem i deras it system. Sen åkte jag på semester och kom hem nu den här veckan då jag ringde igen till amex, då jag inte fått något från sas. Fick då ett 9 siffrigt nummer av dom. Ringde därefter till sas och kollade varför jag inte kunde skapa ett konto på internet med det EB-numret. Dom hittade inte ens EB-numret i deras system och hittade inte varken mitt namn eller adress heller. Fick ringa tillbaka till Amex och så undersökte dom det igen och hittade att en "fil" med nummer och poäng osv inte skickats iväg till sas ännu. Hon lovade att lägga mitt fall på "prioritet" och att det skulle göras på en gång... Vi får väl se om några dagar om det kommer något brev från sas till slut.
Japp, använde kortet och hade 25000 poäng som autoswipades bort i början av månaden. Enligt kundtjänst så har dom inte försvunnit i tomma intet men det återstår att se.
Isåfall blir jag arg på riktigt.
Japp, använde kortet och hade 25000 poäng som autoswipades bort i början av månaden. Enligt kundtjänst så har dom inte försvunnit i tomma intet men det återstår att se.
Isåfall blir jag arg på riktigt.
Om inte kontot finns hos SAS när filen med poängen kommer från Amex så lär antingen den posten gå i suspens eller om deras system inte hanterar det, bara inte läsas in. Jag hoppas på det första men tror på det andra.
Du kan nog känna dig blåst på dom poängen...
Hoppas jag har fel och SK IT kan fixa det åt dig!!!