Mitt första år som Concierge

joakim-p-n

New member
Nu har jag varit Concierge-medlem hos Club Carlson i ett år. Nedan finns en sammanställning över alla övernattningar jag haft under 2016, samt hur väl varje hotell levt upp till det som utlovas till just Concierge-medlemmar.

Överlag har de flesta förmåner infunnit sig. Gratis frukost har jag fått på samtliga hotell, välkomstgåva har väntat i rummet på de flesta, och rumsuppgraderingarna har varit relativt frekventa. Sen finns även lågvattenmärken som synes . . .

Känner mig dock upprymd över att ha lyckats återkvalificera mig för ytterligare ett CCC-år.

2017, here I come =)

bsc-png.59229

Agö skrev:Hahaha, Country Inn & Suites i Queens. Jag blev placerad i källare som dåvarande Concierge.Klicka för att utvidga...

Jag har bott där totalt fyra gånger de senaste åren. Alltid ett bedrövligt välkomnande, och överhuvudtaget inga statusförmåner. Men både pris och läge är bra . . .

Country Inn & Suites i Miami airport/Kendall. Mycket bra bemötande och rum, så det varierar uppenbarligen. Dock inte CCC utan bara CCG, vilket jag glädjande nog lyckas behålla av egen kraft med ett nödrop under kommande 2017-2018.

Back