Senaste nytt

Miles&More nya hemsida

Har inte kunnat söka flight award sedan sidan byggdes om. När jag trycker på knappen ”search flights” hamnar jag åter första sidan. Ser att det funkar för vissa, men finns det fler därute som upplever samma problematik som jag?

Kan inte heller söka nu helt plötsligt.. inget händer när man klickar search.. både Chrome och MS Edge,,

Kan inte heller söka nu helt plötsligt.. inget händer när man klickar search.. både Chrome och MS Edge,,
Fick lösning på problemet häromdagen efter hela två månaders research. Min födelsedata saknades i profilen och numera verkar LH’s nya sida kontrollera och kräva mer än tidigare att all data i profilen finns med. Ring LHs kundtjänst och be dem lägga in uppgiften om födelsedata om det nu är den uppgift som saknas i din profil. Det kan förstås vara annat också. Under min egen research gick jag in i Web Inspectorn där jag upptäckte att ett fel uppstod vid kontroll av min profil samtidigt som jag tryckte på search knappen.

Herre Jesus, har Lufthansa börjat anlita SK IT...??? Är det fler än jag som inte kan logga in? Igår kunde jag logga in, men inte söka...

Endast Firefox i inkognitoläge fungerar för mig. Men alla First Flex är borta andra gången jag söker på samma datum. Loggar jag ut och in igen så är de tillbaka. Stabilt.

Toppen