Senaste nytt

Mikkeller Stockholm

Någon som varit på Mikkeller på Brahegatan? Vad tycker ni? Jag funderar på att ta dit en ölintresserad kompis nu i helgen. Men informationen på "hemsidan" (Facebook) lämnar en del att önska. Finns det lite matigare mat, eller är det smörrebröd som gäller? Tar de AMEX? (viktigt nu att få till vouchern innan årsskiftet...)
 

palmen

Moderator
@telelina har kanske info.

Jag har inte ätit där men de brukar ha ordentlig lunch i alla fall. Har inget minne om jag betalat med amex eller mastercard där.
 
Ja, ett ev. besök kommer bli vid lunchtid på lördag, så får vi så om det blir dansk macklunch. Vilket iofs brukar vara riktigt gott, särskilt om man får en "lille en" till... :) Om jag läst rätt så är det drop in som gäller?
 

palmen

Moderator
Ja, ett ev. besök kommer bli vid lunchtid på lördag, så får vi så om det blir dansk macklunch. Vilket iofs brukar vara riktigt gott, särskilt om man får en "lille en" till... :) Om jag läst rätt så är det drop in som gäller?
Lunchen jag sett är veckodagar, vet inte om det är samma på helgerna. De serverar ju dock mat så tror att det ska finnas.
 
Ja, smörrebröd är det som gäller. Vårt besök råkade bli bara en timma efter en bättre brunch, så det fanns bara plats för ölen. Men de såg riktigt goda ut :)
 
Toppen