Jag spelar inte golf därför kan jag inte svara på om det är bra bana eller inte men jag har bott på Hotel Golf i Prag som ligger just bakom en golfbana.GillBates skrev:Vi är några som skall åka till Prag och spela golf i slutet av nästa månad. Skulle gärna vilja bo centralt i Prag, för att uppleva staden på kvällarna, men är det meckigt att bo där för att sedan ta taxi ut till närliggande golfbanor (typHomepageellerGolf Resort Konopi?t?). Någon som har erfarenhet och kanske förslag på bra/roliga banor i området kring Prag.Klicka för att utvidga...
Jag har provat båda michelinkrogarna. Kan varmt rekommenderas!! Minst lika bra kvalite som i Sverige till halva priset!pelleymail skrev:Skall själv till Prag med en kompis i mars och tänkte äta gott på en Michelinkrog om vi får plats. Skall finnas två stycken.La Degustation | AMBIENTEMenu - Alcron PrahaHar bokat två nätter på detta hotell: Alchymist Grand Hotel and SpaLuxury accommodation in Alchymist Grand Hotel and Spa the distinct Prague hotel ? The Alchymist Grand Hotel & SpaKlicka för att utvidga...
Kan alla ta den här shuttlen eller är det bara de som åker med Czech airlines?MegaFlyer skrev:När det gäller till och från flygplatsen få driver Czech Airlines med Cedaz en shuttle buss så går direkt till gamla stan och V Celnici, gatan mellan Marriott och Hilton Old Town, en bra och smidig lösning i havet av alla fula taxibolag. Annars är spårvagn ett mycket bra sett att se staden, glöm inte att köpa biljetter och VALIDERA innan i spärrarna på tunnelbanan och i automater inne i spårvagnen.Klicka för att utvidga...
Den körs av Cedaz så man behöver inte att vara Czech Airlines passagerare.Johanna skrev:Kan alla ta den här shuttlen eller är det bara de som åker med Czech airlines?Klicka för att utvidga...
Eller så kör man påPrague Airport Transfers – Taxi and Shuttle Transfers – Free City Tour , dom är sjukt bra o göra med samt att man får fast pris direkt till hotell osv, alltid använt dom vid våra resor till pragJohanna skrev:Kan alla ta den här shuttlen eller är det bara de som åker med Czech airlines?Klicka för att utvidga...
Tack, bra pris och landar nära Hilton där vi bor.Dr. Miles skrev:Den körs av Cedaz så man behöver inte att vara Czech Airlines passagerare.150 CZK per vuxen per riktning.Cedaz - Public shuttle bus from airport to the centre of PragueKlicka för att utvidga...
Det hade varit ett alternativ om vi hade varit flera men nu kommer vi från olika håll och med lång tid mellan. Nu ska vi bo på Hilton Old Town och då verkar den där bussen ändå gå nästan dörr till dörr.Fixter skrev:Eller så kör man påPrague Airport Transfers – Taxi and Shuttle Transfers – Free City Tour, dom är sjukt bra o göra med samt att man får fast pris direkt till hotell osv, alltid använt dom vid våra resor till pragKlicka för att utvidga...