För en vecka sen bokade vi ett rum över thanksgiving i NYC till family pris och avbokade det vi hade sedan tidigare. Idag fick vi ett mail från Marriott där de skrev att vi fått ett felaktigt pris och att de därför avbokar rummet. Går in i appen och kollar - redan borta.
Snopen och lite sur kollar jag spannet november till januari och ser att samma pris finns tillfälligt på flera andra datum.
Det verkar inte som att priset var problemet utan att de överbokat och vill dumpa oss som inte betalar lika mycket. En av nätterna är nu inte längre bokningsbar(full).
Det blir svårt för oss att hitta ett likvärdigt hotell med så kort varsel och hela Manhattan börjar bli riktigt dyrt och fullbokat.
Mailade tillbaka och la hotellet på cc. Har låga förväntningar då de redan avbokat oss. Har ni erfarenhet eller tips på vad vi kan göra? Är Bonvoy gold, men det spelar nog mindre roll i detta case.
Snopen och lite sur kollar jag spannet november till januari och ser att samma pris finns tillfälligt på flera andra datum.
Det verkar inte som att priset var problemet utan att de överbokat och vill dumpa oss som inte betalar lika mycket. En av nätterna är nu inte längre bokningsbar(full).
Det blir svårt för oss att hitta ett likvärdigt hotell med så kort varsel och hela Manhattan börjar bli riktigt dyrt och fullbokat.
Mailade tillbaka och la hotellet på cc. Har låga förväntningar då de redan avbokat oss. Har ni erfarenhet eller tips på vad vi kan göra? Är Bonvoy gold, men det spelar nog mindre roll i detta case.