Senaste nytt

Lunar Way

M.K

Medlem
Mail från Lunar idag.

Standard som jag har tack vare 0% i f/x avgifter höjs från 19kr till 29kr i månaden. Det införs även 1,5% i valutapåslag som på gratis Light fr o m 27e april.

Räkningsbetalningar och swish kommer också. Jag ser dock ingen skillnad alls från Light produkten och hittar ingen info om EB intjäning heller som det var snack om efter en kundundersökning.

Slutsatsen blir därför att nedgradera och använda Revolut utomlands vid behov, synd, gillade Lunars helgkurser.
 

lillemannen

Medlem
Mail från Lunar idag.

Standard som jag har tack vare 0% i f/x avgifter höjs från 19kr till 29kr i månaden. Det införs även 1,5% i valutapåslag som på gratis Light fr o m 27e april.

Räkningsbetalningar och swish kommer också. Jag ser dock ingen skillnad alls från Light produkten och hittar ingen info om EB intjäning heller som det var snack om efter en kundundersökning.

Slutsatsen blir därför att nedgradera och använda Revolut utomlands vid behov, synd, gillade Lunars helgkurser.
Jag kör nästan uteslutande med Wise. Bra växlingskurs för mig i Thailand innan uttaget i automat.
 
  • Gilla
Reactions: M.K

Skysteam

Medlem
Jag kör nästan uteslutande med Wise. Bra växlingskurs för mig i Thailand innan uttaget i automat.
Tycker du att Wise är bättre än Revolut? Jag tycker att Wise är svårt att jämföra med, då det är avgift på både överföring till kortet och från kortet. Det blir då inte alls överskådligt.
 

spritfet

Medlem
Mail från Lunar idag.

Standard som jag har tack vare 0% i f/x avgifter höjs från 19kr till 29kr i månaden. Det införs även 1,5% i valutapåslag som på gratis Light fr o m 27e april.

Räkningsbetalningar och swish kommer också. Jag ser dock ingen skillnad alls från Light produkten och hittar ingen info om EB intjäning heller som det var snack om efter en kundundersökning.

Slutsatsen blir därför att nedgradera och använda Revolut utomlands vid behov, synd, gillade Lunars helgkurser.
Kan du klistra in texten från mailet? Särskilt intresserad av swish och räkningsbetalningar :)
 

M.K

Medlem
Kan du klistra in texten från mailet? Särskilt intresserad av swish och räkningsbetalningar :)
Absolut, hela texten här:

«Vi är så glada över att du använder Lunar, och vi hoppas att du är nöjd med din upplevelse av Lunar Standard.

Vårt mål är att erbjuda dig Sveriges bästa vardagsbank och de verktyg du behöver för att hantera dina pengar smartare. För att göra detta möjligt kommer vi under våren att utöka vårt produktutbud. Det innebär bland annat att vi kommer göra det möjligt för dig att betala räkningar, swisha både till och från ditt Lunar-konto, och mycket mer.

I samband med att vi utökar vårt produktutbud kommer vi att genomföra en prisjustering för Lunar Standard. Från 3 juni 2024 kommer Lunar Standard att kosta 29 kr.

Du kan se alla dina förmåner med Lunar Standard här
 
Toppen