Senaste nytt

Lufthansa two for one bargain från CPH?

Tostarp

Medlem
Fick igår det traditionella erbjudandet från LH (M&M) att resa två för priset av en i PE, C och F till en del utvalda destinationer. Mycket bra deal då det gäller ända fram till Maj 2020.

Som Skåning är det ju ganska värdelöst då man måste resa från ARN.

Nån som vet när/om detta erbjudandet kommer från CPH? Hur får man reda på detta isåfall då ett 'Danskt' erbjudande säkerligen inte skickas ut till Svenska medlemmar?
 

Senator

Moderator
Fick igår det traditionella erbjudandet från LH (M&M) att resa två för priset av en i PE, C och F till en del utvalda destinationer. Mycket bra deal då det gäller ända fram till Maj 2020.

Som Skåning är det ju ganska värdelöst då man måste resa från ARN.

Nån som vet när/om detta erbjudandet kommer från CPH? Hur får man reda på detta isåfall då ett 'Danskt' erbjudande säkerligen inte skickas ut till Svenska medlemmar?

Du menar det här som tog mig exakt 10 sekunder att hitta?
https://www.lufthansa.com/dk/en/com...amp=companion-special-f_homepage_teaser_dk_en
 

Tostarp

Medlem
Tja vad ska man säga, ibland är ni bäst!! (Och man skäms en del typ 'just f-n google it'...)

Tyvärr är priserna från CPH i en helt annan härad:

Ex i C-klass:
CPH-PVG DKK 29.999 => ca SEK45.000
ARN-PVG SEK 29.999 => SEK 29.999

Det är dyrt att bo i Skåne...
 

Senator

Moderator
Tja vad ska man säga, ibland är ni bäst!! (Och man skäms en del typ 'just f-n google it'...)

Tyvärr är priserna från CPH i en helt annan härad:

Ex i C-klass:
CPH-PVG DKK 29.999 => ca SEK45.000
ARN-PVG SEK 29.999 => SEK 29.999

Det är dyrt att bo i Skåne...

Det verkar som den danska köpkraften är större. Det är därför min vapendragare flyger upp hit för att resa härifrån ;)
 

squeezen

Medlem
Såg detta nu, och mailet kom igår. Har snickrat på en bra rutt. är väl i samma sits som du med att hitta någon som vill ställa ut den...

Tja vad ska man säga, ibland är ni bäst!! (Och man skäms en del typ 'just f-n google it'...)

Tyvärr är priserna från CPH i en helt annan härad:

Ex i C-klass:
CPH-PVG DKK 29.999 => ca SEK45.000
ARN-PVG SEK 29.999 => SEK 29.999

Det är dyrt att bo i Skåne...
Det verkar som den danska köpkraften är större. Det är därför min vapendragare flyger upp hit för att resa härifrån ;)
Ja så är det väl men jag tyckte jag hittade liknande priser som från ARN...
Har inte sett priser från ARN till PVG på 29.999 vad jag hittar är snarare 20k (19.994) per skalle så 39.8K totalt.
 
Toppen