Senaste nytt

Lufthansa ställer in flygningar

Varför är flera av er så positiva till ett artigt brev? Jag tror ju på att "actions speak louder than words". I en nu aktiv tråd ser vi ju hur Lufthansa Group-bolaget Eurowings agerar/ställer till det, och vittnesmålen på BC är ju många om hur hopplösa Swiss är att göra med vid problem (särskilt om man reser med bonusbiljetter). Inget av detta torde väl vara tillfälliga problem utan högst avsiktliga delar av affärsmodellen?
 
Varför är flera av er så positiva till ett artigt brev? Jag tror ju på att "actions speak louder than words". I en nu aktiv tråd ser vi ju hur Lufthansa Group-bolaget Eurowings agerar/ställer till det, och vittnesmålen på BC är ju många om hur hopplösa Swiss är att göra med vid problem (särskilt om man reser med bonusbiljetter). Inget av detta torde väl vara tillfälliga problem utan högst avsiktliga delar av affärsmodellen?
För att vi är svältfödda på kundservice och ribban har sänkts rejält för uppskattning då många här knarkar SAS och vi vet vilken nivå de haft under en lång tid.
 
Toppen