Senaste nytt

Lufthansa kundvård har skärpt sig riktigt mycket!

Rustscheff

Medlem
Hej, som gammal LH-flygare har jag under åren vant mig vid enhancements från Miles & Less på regelbunden basis. Höjdpunkten var när jag fyllde 50 och fick 1 timma fri Wifi som present samt ökade pointskostnader för F awards..

Döm om min förvåning över vad som hänt de senaste 6 månaderna:
MYCKET BÄTTRE mat och champagne i både C och F. God tillgång på bonusresor i F. Snabb och bra respons på klagomål, presenter till jul OCH miles som plåster på såren och nu till mig OCH hustru ett "tackbevis" på att vi uppskattar LH F med var sin liten brevklämma med LH F på, och till mig på födelsedagen-en lädernyckelring präglat med Senator.

Jag är en SEN minus, dvs jag kvalificerar mig med 102000 poäng när jag behöver och reser för 60 000 i mellanåret. Jag tycker det är fantastiskt trevligt att en så stor koncern som LH bryr sig så mkt.
 
Toppen