Senaste nytt

Lufthansa Group senarelägger köp av Brussels Airlines till sep 2016

Är du nostalgisk? :D
Jag är faktiskt lite nostalgisk. Jag reste mycket med Brussels Airlines 2006-2009. Då var det varm mat i deras flexibla ekonomiklass. Det märks att bolaget tappat riktigt mkt i kvalitet. SAS Plus är ju i vart fall inte sämre idag än gamla Economy Extra som jag matchade mot på den tiden, kanske till och med en bättre produkt.

Undrar vad detta betyder för linjen på Bromma.
Är det inte så att Eurowings ämnar ha en enhetlig flotta av A320/321 som inte tillåts på Bromma?

Eller flyger Eurowings också någon Embraer? Ska alla Bombardier CS100 till SWISS?

Kommer sakna denna linje om den försvinner. Så smidigt att ta lokalbussen 10min till Bromma o sen ut i världen.

Jag är faktiskt lite nostalgisk. Jag reste mycket med Brussels Airlines 2006-2009. Då var det varm mat i deras flexibla ekonomiklass. Det märks att bolaget tappat riktigt mkt i kvalitet. SAS Plus är ju i vart fall inte sämre idag än gamla Economy Extra som jag matchade mot på den tiden, kanske till och med en bättre produkt.

Jag tänkte väl mest på att Sabena ju konkade 2001, och att du kanske fällde en tår :D

Toppen