J
Joakim Reinius
Guest
När man tittar på en karta över flygplatsen verkar det som om det finns flera Lufthansa Business Class lounger.. Stämmer det verkligen, och om det stämmer, vilken ska man testa? 
Ja, finns ganska gott om dem. Kommer du in med status som Star Alliance gold eller på businessbiljett?När man tittar på en karta över flygplatsen verkar det som om det finns flera Lufthansa Business Class lounger.. Stämmer det verkligen, och om det stämmer, vilken ska man testa?![]()
Experience flights in full flight simulators from Lufthansa Aviation Trainingfinns det något kul att göra på flygplatsen för att döda tid i övrigt?
Det är den ute vid A26 (om jag kommer ihåg numret rätt), den loungen är helt ok enligt mig även om jag bara besökt den en gång så har inte så mycket att jämföra med. Det är dock itne mycket "första klass" över den nuförtiden.Ja, finns ganska gott om dem. Kommer du in med status som Star Alliance gold eller på businessbiljett?
Om jag minns rätt så är en av businessloungerna en gammal förstaklasslounge som ska vara trevlig. Men kommer inte ihåg vilken det var, någon annan fyller nog på med det.
Hyr Porsche: https://www.lufthansa.com/online/myportal/lh/se/infoservice?nodeid=2095917170&l=en&cid=1000354Kör lite följdfrågor här på Joakims post, jag kommer vara i Frankfurt i 9 timmar och flyger first med Asiana, så har några frågor:
1. Vilka lounger är bäst att besöka?
2. Finns det duschar? (och om det finns, ingår handduk osv eller behöver man ha med sig handduk tvål och grejer?)
3. Finns det någonstans man kan ta en liten tupplur utan att behöva sitta mitt i loungen?
4. finns det något kul att göra på flygplatsen för att döda tid i övrigt?
Kör lite följdfrågor här på Joakims post, jag kommer vara i Frankfurt i 9 timmar och flyger first med Asiana, så har några frågor:
1. Vilka lounger är bäst att besöka?
2. Finns det duschar? (och om det finns, ingår handduk osv eller behöver man ha med sig handduk tvål och grejer?)
3. Finns det någonstans man kan ta en liten tupplur utan att behöva sitta mitt i loungen?
4. finns det något kul att göra på flygplatsen för att döda tid i övrigt?
När man tittar på en karta över flygplatsen verkar det som om det finns flera Lufthansa Business Class lounger.. Stämmer det verkligen, och om det stämmer, vilken ska man testa?![]()