Johannes skrev:Omöjligt att få status på BA som nordenchef...Klicka för att utvidga...
Förbjuder ditt jobb dig att resa privat?
Johannes skrev:Omöjligt att få status på BA som nordenchef...Klicka för att utvidga...
Johannes skrev:Inte tycker jag då att Senator Loungen i A-piren, ja den nya, var så fantastisk, det är väl så att SL på ARN är dålig, här på GOT är den helt ok, samma på CPH, men jag har inte varit i någon BA lounge ännu... Omöjligt att få status på BA som nordenchef...Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Förbjuder ditt jobb dig att resa privat?Klicka för att utvidga...
Johannes skrev:Njä, men min familj är inte så sugen....Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Beror på vad man är ute efter. För mig fyller den sitt behov, lite dricka och snacks. Wifi och hämta Aftonbladet. Behöver inte mer när jag är på ARN.Har inte varit i Göteborgs SAS-lounge men jag har varit i nya SEN loungen i FRA (Z-delen) och jag tror nog den är trevligare än SAS-loungen i Göteborg?Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Dom behöver väl inte följa med?Klicka för att utvidga...
Johannes skrev:Ja det gör de, men problemet är att BA inte flyger till KRN dit vi oftast åker.... Och BA flyger ytterst sparsamt till BHX, när vi flög till HKT kunde vi naturligtvis flugit Oneworld men detbär bekvämt med direktflyg med småbarn trots att det är poänglöst....Klicka för att utvidga...
Erik Bernskiöld skrev:Sen känns det ofta som man får aningen bättre service från LH-personal om man talar tyska. Bara en liten känsla jag har, men vet inte riktigt om den stämmer.Klicka för att utvidga...
Johannes skrev:Instämmer med Tyskan, det är problemet med HELA Tyskland att man bör tala TYSKA för att få ett korrekt bemötande... Jaja det är väl bara att börja rabla verb...Klicka för att utvidga...
Concorde skrev:Ska ju tilläggas att SAS kommer alltid rankas högt på BC.se... även om många här inte vill erkänna att hjärtat klappar för det nationella flygbolaget. Inget konstigt, men objektivt....tjaKlicka för att utvidga...
Concorde skrev:Nu tycker jag du är väl orättvis Senator. Flera av mina artiklar har sågat BA. Senast sågade jag nya tiderna för "brunch" samt "afternoon tea" här i forumet. Att jag inte skulle vara objektiv stämmer inte, även om jag absolut är mer pro BA än SAS. Vilket inte är så konstigt då jag anser att man får så mycket mer för pengarna och deras bonusprogram är det mest generösa i nästan alla avseenden, bortsett från att det på senare år inte är lika enkelt att hitta reward stolar.Jag flyger redan så lite SAS jag kan, det är ett aktivt val.Klicka för att utvidga...
Patrick Oberg skrev:jag håller inte med om att det alltid rankas SAS högt på BC.se utan jag tror att det finns lika många som inte hellre gör något än dissar SAS också utan att vara objektiv.Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Korrekt. Jag dissar SAS eftersom jag vägrar betala extra för dricka mellan måltiderna.Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Fast tyskarna är trevliga ändå. Värre med Frankrike.......................Klicka för att utvidga...
Johannes skrev:Nä, håller inte med.... Dock är tyskarna bättre på allt, men de är inte trevligare än fransmän, lika illa tyvärr i min mening....Klicka för att utvidga...
Johannes skrev:Ja det är den, men den på GOT är trevligare än ARN...Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Ok, för min del är det som natt och dag........Klicka för att utvidga...