Absolut mest sannolikt stämmer det, ja.Mirakaz skrev:Flyger Lufthansa klass W. Ser på SAS hemsida är intjäning till SAS är 0 på europeiska flygningar, medan inrikes ger poäng.Är det verkligen rätt det som står?Klicka för att utvidga...
L, k ger. Är inte L, k lägre klass?FilipJ skrev:Absolut mest sannolikt stämmer det, ja.Klicka för att utvidga...
Jo, det har du nog rätt i. Krediterar du till M&M snarare än eurobonus hade det kanske sett annorlunda ut. Jag har dock på mina ~50 segment med LH aldrig fått annan poäng krediterad till mitt eurobonuskonto än vad SAS skrivit att man ska få.Mirakaz skrev:L, k ger. Är inte L, k lägre klass?Klicka för att utvidga...
Det är fel på SAS sida. V står med 2 ggr. W ger 250 poäng.Mirakaz skrev:Flyger Lufthansa klass W. Ser på SAS hemsida är intjäning till SAS är 0 på europeiska flygningar, medan inrikes ger poäng.Är det verkligen rätt det som står?Klicka för att utvidga...
Du tänker fel där. De har samma frequent flyer program, det betyder inte att deras biljetter i samma klass ger samma utdelning om man krediterar till eurobonus. Kolla t ex Brussel Airlines klass P mot någon annan i LH-gruppen.Mirakaz skrev:Kollar man på SWISS ger W poäng. De är väl samma M&M?Klicka för att utvidga...