Senaste nytt

Lufthansa återinsätter A380 till och från Los Angeles och Bangkok i höst.

Lufthansas fjärde A380 (D-AIMN) är planerad att återinträda i oktober och kommer flyga på rutterna.
München-Los Angeles från 5e oktober som LH452 München 11:50 - Los Angeles 14:50
LH409 Los Angeles 16:45 - München 12:50

Samt München- Bangkok från 28e oktober som:
LH772 München 22:20 - Bangkok 14:55
LH773 Bangkok 23:40 - München 05:50

Läs mer på: https://www.lufthansa.com/de/en/welcome-back-a380
 

PontusBC

Medlem
Trevligt med fler möjligheter. Dock lite trist business class layout utan access för alla säten, den enda A380 jag flugit hade 1+2+1 vilket jag själv gillar bättre. Ska givetvis bli kul att se vad awarden kostar för first class. Någon som vet vart det finns bra bilder ifrån dessa plan?
 

LPC123

Medlem
Trevligt med fler möjligheter. Dock lite trist business class layout utan access för alla säten, den enda A380 jag flugit hade 1+2+1 vilket jag själv gillar bättre. Ska givetvis bli kul att se vad awarden kostar för first class. Någon som vet vart det finns bra bilder ifrån dessa plan?
Ha du testat att googla? Samma first och pris som övriga LH plan med first
 

palmen

Moderator
Trevligt med fler möjligheter. Dock lite trist business class layout utan access för alla säten, den enda A380 jag flugit hade 1+2+1 vilket jag själv gillar bättre. Ska givetvis bli kul att se vad awarden kostar för first class. Någon som vet vart det finns bra bilder ifrån dessa plan?
Lufthansas first ser lika dan ut på alla plan, de har bara en version i dagsläget.
Awards kostar lika mycket som på andra plan, sas tar betalt för vilken zon du flyger till, inte vilket flygplan som flyger.

Åkte själv Lufthansa A380 i somras i First, alltid trevligt att sitta längst fram på övervåningen.
 
Nypremiär idag med A380 på rutten München-Los Angeles (LH452)
IMG_0985.png
 
Toppen