Senaste nytt

Lounge i Singapore med Thai Airways Business Class

Jonas C

Medlem
Hej,

Jag har en fråga angående vilken lounge jag kan använda på Singapore Changi Airport med som Business Class resenär på Thai Airways.

Thais egna lounge på Singapore ser inte så upphetsande ut, så jag undrar om det är möjligt att använda SilverKris Lounge istället?

Hej,

Jag har en fråga angående vilken lounge jag kan använda på Singapore Changi Airport med som Business Class resenär på Thai Airways.

Thais egna lounge på Singapore ser inte så upphetsande ut, så jag undrar om det är möjligt att använda SilverKris Lounge istället?
Ja det kan du. Det har jeg lige præcis selv gjort med TG i SIN.Du kommer ind enten i kraft af C-klasse med *A eller i kraft af elite status. All kneb gælder

Jag tror att THAI Business class resenär har tillgång till Singapore Airlines SilverKris lounger på Singapore Changi (SIN) numera. Det gick inte förr.

Ja det kan du. Det har jeg lige præcis selv gjort med TG i SIN.Du kommer ind enten i kraft af C-klasse med *A eller i kraft af elite status. All kneb gælder
Om man reser i Economy class på något av Star Alliance flygbolag från Singapore men har Star Alliance Gold, kan du INTE använda Singapore Airlines SilverKris lounger där, utan i så fall blir det på Singapore Airlines KrisFlyer Gold lounge.
Undantaget är PPS member (som också är Star Alliance Gold).

Toppen