Har länge bara suttit och lagt alla poäng på hög och det känns som att det börjar bli dags att styra en första bokning.
Jag tyckte mig testa gå in på SAS för att söka en bonusresa, men vipps så finns inga resor alls känns det som iaf när man tittar på Thailand som destination, eller bonusresor.
Jag har en konferens i Thailand inbokad runt 12 Mars 2022, så hade planer på att åka ner 9-12 dagar innan ihop med familjen för lite semester och att de åker hem strax innan, så kommer jag hem en vecka senare.
Önskar gärna tips och råd på hur man kan få ihop en sådan resa, eller vart man ska kolla. Förvirringen är total och jag trodde man bara löste detta inne på SAS's hemsida
Jag tyckte mig testa gå in på SAS för att söka en bonusresa, men vipps så finns inga resor alls känns det som iaf när man tittar på Thailand som destination, eller bonusresor.
Jag har en konferens i Thailand inbokad runt 12 Mars 2022, så hade planer på att åka ner 9-12 dagar innan ihop med familjen för lite semester och att de åker hem strax innan, så kommer jag hem en vecka senare.
Önskar gärna tips och råd på hur man kan få ihop en sådan resa, eller vart man ska kolla. Förvirringen är total och jag trodde man bara löste detta inne på SAS's hemsida
- Varifrån vill du börja din resa? Arlanda (Öppen för andra förslag)
- Var är din destination? Thailand, Phucket
- Typ av resa (enkel eller tur och retur)? Tur och Retur
- När vill/behöver du resa ut? Planen är att resa ut, slutet på februari/början på mars
- När vill/behöver du komma hem? 1 Vuxen, 1 Barn på 5år behöver ha påbörjat hemresan 12e Mars
- Hur länge vill du vara borta? ca 10-12 dagar, är flexibel dock
- Hur många personer som skall resa? 2 Vuxna, 1 Barn på 4år vid utresa, fyller 5 i början på mars, så 5år vid hemresa
- I vilken kabinklass?
- First
- Business
- Premium Economy
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Öppen för Förslag
- Vad är din budget? (per person).
Tycker att 10 000 per person hade känts ok. Även flexibelt på budget, men skulle nog säga att gränsen ligger vid 15 000 pp. Har även ca 450 000 EuroBonus poäng att använda ihop med flera 2-4-1 vouchers (saldo vid dagens datum)
- Vad är det viktigaste för dig?
- Kortare restid
- Upplevelsen ombord
- Annat
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Inga specifika önskemål