Jönsson
Medlem
Naturist?Res med bara handbagage? Jag är påväg till Brasilien och ska vara borta i 3 veckor. Funkar fint med bara handbagage. Varmt väder och man behöver inga kläder![]()
Naturist?Res med bara handbagage? Jag är påväg till Brasilien och ska vara borta i 3 veckor. Funkar fint med bara handbagage. Varmt väder och man behöver inga kläder![]()
Nej. Men om man ska behöva ringa och fråga om sånt här, har jag då fel i påståendet som tråden handlar om, "Lågprisbolagen gör det svårare att köpa incheckat bagage till humana priser"?Testat att ringa deras call center? Kanske från dem du fått infon?
Nej. Men om man ska behöva ringa och fråga om sånt här, har jag då fel i påståendet som tråden handlar om, "Lågprisbolagen gör det svårare att köpa incheckat bagage till humana priser"?
Jag har läst många inlägg om detta och alla är samstämmiga, det går inte via call center heller.Har inte sagt att påståendet är fel. Tänkte mest att de kanske kunde lösa problemet då det står att man även ska kunna boka extra baggage via dem.
Shorts + t-shirt. Och så betalar jag för tvätt av kläder när jag reser.Naturist?![]()
Det är exakt det som är skillnaden, de flesta lågprisbolagen skickar flera påminnelser via email och push-notiser i deras app att man ska komma ihåg att köpa bagage i förväg, men här vill de verkligen inte att man ska köpa det i förväg. Jag läste hemska historier på Tripadvisor, t ex kundtjänsten uppger att man på outstation-flygplatser kan köpa rabatterat bagage 4 timmar innan avgång, men det finns inget försäljningskontor och incheckningen öppnar bara 2 timmar innan avgång...Det var dock inga problem att köpa i förväg.